Avatar billede meren-ra Nybegynder
20. juli 2003 - 19:13 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hjælp! Min pc fryser fast

Min pc fryser fast lige pludselig, man kan ikke trykke ctrl+alt+del. Det eneste der virker er at trykke og holde tænd/sluk knappen inde. Derefter begynder det at blive mystisk hvis man trykker på (har kun prøvet) numlock eller sætter net kablet i, starter pc'en af sig selv. Hvis man intet gør starter den af sig alligevel efter et minuts tid eller to. Jeg har en Gigabyte GA-7vkmp MicroATX bundkort,  amd 1800+ proccesser, 256mb ram, onboard lyd og grafik (ProsavageDDR) og en Dvd/cd-rewrite brænder. OS er Win XP.
Avatar billede lrd Nybegynder
20. juli 2003 - 19:15 #1
Avatar billede schouwebcoins Nybegynder
20. juli 2003 - 19:27 #2
Hej - Jeg har stortset samme problem !!

Mit problem skyldes formentlig at min Firewall fra McAfee skaber problemer med min WinXP. Jeg har selv følgende opsætning:

ASUS P4C800 Intell
Intel Pentium 4 3.0 Ghz Soc 478 Boxed/ 800
Samsung 1024 MB DDR RAM PC3200 400 Mhz
Sapphire Radeon 9600PRO/ 128 MB DDR
Maxtor IDE 120 GB Ultra DMA/133 7200 Rpm/ Fluid RAID

Jeg får en fejlmelding på blå skærm, der fortæller mig, at WinXP lukker ned, da der er fundet en fejl. Det er min Firewall, der hver gang forårsager denne fejl, hvordan løses problemet ?
Avatar billede lrd Nybegynder
20. juli 2003 - 19:28 #3
Du kunne evt åbne din egen tråd istedetfor :-)
Avatar billede schouwebcoins Nybegynder
21. juli 2003 - 00:51 #4
Til Ird,

det forstår jeg ikke en pind af, forklar venligst ?!?!?
Avatar billede lrd Nybegynder
21. juli 2003 - 07:36 #5
Du skal jo ikke stille spørgsmål i andres spørgsmål!

LRD
Avatar billede schouwebcoins Nybegynder
21. juli 2003 - 08:15 #6
Oki - det må vi lige få rettet. Det var første gang jeg forsøgte mig på www.eksperten.dk, så jeg må jo også lære til mig. Tak for oplysningen.
Avatar billede lrd Nybegynder
21. juli 2003 - 08:21 #7
http://www.ebruger.dk/faq/

Læs denne gennem så er du ikke mere i tvivl :)

Og velkommen til
Avatar billede lrd Nybegynder
12. august 2003 - 08:47 #8
Få venligst givet lyd!!!
Avatar billede meren-ra Nybegynder
13. august 2003 - 14:09 #9
Tak for dit forslag, men problemmet har vist sig at være varmen. Computeren slår selv fra når den bliver for varm.
Avatar billede lrd Nybegynder
13. august 2003 - 15:24 #10
Pointsnapperi! Så lærte jeg noget i dag