Avatar billede wallberg Nybegynder
19. juli 2003 - 20:03 Der er 5 kommentarer

Illustrator, printning og eksportering

Jeg sidder og kæmper med to illustrator filer. De har nøjagtig samme farver, men når jeg printer dem (efter først at have eksporteret dem til PDF, er den brune farve ikke den samme på de to udskrifter.

Og jeg har forsøgt at kopiere den ene fils indhold over i den anden, men den printer stadig ikke korrekt ud.

HELP!
Avatar billede miss-g Seniormester
20. juli 2003 - 14:17 #1
Hvad med farveindstillingerne? RGB - CMYK?

Når du har dit dokument åbent - find color paletten - tryk på den runde knap med pil i og tjek om det er RGB eller CMYK.
Avatar billede miss-g Seniormester
20. juli 2003 - 14:18 #2
Du kan også se det her:

File - document color mode
Avatar billede spe Nybegynder
20. juli 2003 - 14:43 #3
Har du eventuelt farvestyring slået til?
Avatar billede cgleerup Nybegynder
24. juli 2003 - 00:06 #4
Halooo cmyk på den ene og rgb på den anden eller ?
Avatar billede miss-g Seniormester
08. august 2003 - 17:37 #5
Mr. Wallberg?
:-)