Avatar billede crm_rar Nybegynder
11. december 2000 - 09:01 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Show icons using all possible colors

Efter at denne indstilling er slået fra og herefter til igen, bliver alle min ikoner vist med kun 16 farver (eller er det 256?) - Anyway, hvordan får man instillingen til at slå til igen? Har prøvet at fjerne krydset, sætte det igen, genstarte mellem ...
Avatar billede stigers Juniormester
11. december 2000 - 11:47 #1
Problemet er win2000 pagefile! Den er jo ekstra hukommelse og heri ligger der nogen gange rester som ikke bliver slettet helt. I dit tilfælde ikon-indstillingerne.
Løsning: Sæt pagefile til så lille en størrelse som muligt - genstart - sæt den tilbage til standard - genstart - Nu skulle dit problem være løst!
Avatar billede crm_rar Nybegynder
11. december 2000 - 13:27 #2
Har prøvet: Instilling slået til, fjernede pagefilen, genstartede (intet resultat), fjernede instilling, genstartede, slog indstilling til, genstartede (intet resultat), slog pagefil til, genstartede (intet resultat) .... nogen andre forslag? :o)
Avatar billede karstenh Nybegynder
11. december 2000 - 17:46 #3
Hent regmon fra www.sysinternals.com.
Her kan du se hvilken nøgle(r) der ændres værdier i, når du trykker apply i kontrolpanelet skærm, og når du har denne info kan du både se, og ændre, værdien manuelt, skulle du have lyst til det.
Avatar billede goulduck Nybegynder
11. december 2000 - 23:50 #4
Prøv TweakUI - www.download.com - og lav en rebuild icons.
Avatar billede crm_rar Nybegynder
12. december 2000 - 09:31 #5
Kanon Goulduck, det virkede! Kan du ikke \"svare\" så jeg kan acceptere?
Avatar billede goulduck Nybegynder
12. december 2000 - 12:03 #6
Selvfølgelig! :O)
Avatar billede crm_rar Nybegynder
12. december 2000 - 13:04 #7
Hmmmm, prøvede tricket om igen da WinAmp stadig havde problemer med dens ikon. Det betød at alle andre ikoner blev \"gendannet\" med kun 16 (eller 256 farver), nogen gode forslag?? :o|
Avatar billede goulduck Nybegynder
12. december 2000 - 16:27 #8
Dang!

Vil du have pointene tilbage ... ?

Avatar billede crm_rar Nybegynder
12. december 2000 - 16:35 #9
Har fundet ud af det ... HKEY_CURRENT_USER\\Control Panel\\Desktop\\WindowMetrics\\Shell Icon BPP = 16 (high color), = 32 (true color), 4 (16 farver) og endelig: = 2 (2 farver, ingen ikoner og \"ikonpladserne\" flimrer! :oD) - Tak for hælpen alle sammen! - Eksperten er for rå, overgås kun af brugerne ...
Avatar billede goulduck Nybegynder
12. december 2000 - 16:54 #10
Rart at høre en glad bruger!

Tak for tippet om antallet af farver i reggen... det kan man jo nok bruge!