Avatar billede slots_norton Nybegynder
19. juli 2003 - 13:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Har andre også dette problem?

Efter at jeg har installeret en ny patch fra Microsoft ( se evt. her hvad det drejer sig om http://www.it-avisen.dk/nyheder.asp?id=5246&app=def&i=5 ) - syns jeg at mit internet er blevet langsom.
F.eks på en ravenshield server, der plejer jeg altid at ha en ping på ca 40/50 stykker, men nu er den oppe på hele 110...

Andre der har på fornemmeren at jeres indernet er blevet lidt langsommere?
Avatar billede lrd Nybegynder
19. juli 2003 - 14:13 #1
Avatar billede perth0 Nybegynder
19. juli 2003 - 14:52 #2
>lrd: Jeg synes, at det er stærkt af Computerworld, at de kan udsende sådan en meddelelse 3 måneder før Microsoft udsender deres rettelse.

De har tilsyneladende synske evner.

Kik på datoerne, og du vil finde ud af, at de 2 ikke har noget med hinanden at gøre.
Avatar billede resten Nybegynder
19. juli 2003 - 14:58 #3
Jeg har ikke haft problemmer med opdateringen efter jeg hented den i går.

Men ellers prøv at slette den eller disse som du har hented og se om det evt hjælper.
Avatar billede thuresensvej Nybegynder
19. juli 2003 - 15:25 #4
måske du har spyware liggende prøv www.spywarefri.dk
Avatar billede slots_norton Nybegynder
19. juli 2003 - 18:32 #5
jk
Avatar billede slots_norton Nybegynder
19. juli 2003 - 18:34 #6
hov..

resten ->
Nu er jeg ikke lige den der er vild med sikkerheds huller osv., så den bliver der :)
Ville gentlig bare vide om der var andre der har oplevet det samme

thuresensvej ->
Jeg køre adaware og spybot en gang i ugen, den skulle være temmelig tom for spyware :)
Avatar billede resten Nybegynder
19. juli 2003 - 19:32 #7
Som sagt jeg napped den også hos M$ da jeg læste det på it-avisen men jeg har ingen problemmer.