Avatar billede vest7 Nybegynder
19. juli 2003 - 09:36 Der er 8 kommentarer

Hvorfor kan man ikke sende Over msn.

Hvorfor Kommer den og siger dettet. Når jeg skal sende noget Fra den ene af mine computere til den anden.

  Modtagelsen af filen "XXXXX" fra XXXXXXX. mislykkedes.

Den Plejer Godt nok at sige noget andet men kan det være at man skal lave noget om.. ?
Avatar billede blueberry1337 Nybegynder
19. juli 2003 - 09:38 #1
måske pga. din firewall hvis du sådan en, eller du sidder på en forbindelse, som ikke tilladet det! fx. bolignet! men det er fordi man ikke har fast ip.

//Blue-
Avatar billede lrd Nybegynder
19. juli 2003 - 09:47 #2
Hej vest7

Skal du ikke snart ha skrabet lidt point sammen igen?
Du har kørt med minus jeg ved ikke hvorlænge
Avatar billede lrd Nybegynder
19. juli 2003 - 10:00 #3
http://www.eksperten.dk/spm/295401

Læs denne hvis du evt sidder bag en router
Avatar billede vest7 Nybegynder
19. juli 2003 - 10:08 #4
Hmm jeg er ikke bag en firewall. Og de er tdc-cabel internet.. Og en rouler..
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2003 - 10:59 #5
hvis rouler er det samme som router, så er du jo bag en router, som måske har en indbygget firewall.

Det kan også være et problem hvis I ikke har samme version af MSN. fx hvis den ene har 5.0 og den anden 6.0. Prøv at installer den samme version som din ven. Hivs det ikke hjælper, så skal du åbne/forward de porte MSN bruger til den computer som bruger msn
Avatar billede blueberry1337 Nybegynder
19. juli 2003 - 11:16 #6
Så skal su åbne porten i rounteren til at sende over internettet.
Avatar billede f-l-j Nybegynder
19. juli 2003 - 12:15 #7
Lrd--Er du bankrådgiver?
Avatar billede lrd Nybegynder
19. juli 2003 - 12:49 #8
*LOL* hvorfor spørger du f-l-j??