Avatar billede punani Nybegynder
19. juli 2003 - 00:08 Der er 11 kommentarer

Jeg kan ikke afspille DivX film

Hej
Efter at have downloadet playeren fra http://www.divxmovies.com/codec/ kan jeg stadigvæk ikke afspille DivX film... Er der noget jeg gør forkert?
Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede noden Nybegynder
19. juli 2003 - 00:24 #1
Har du installeret DivX Codec oxo!?
Den kan hentes fra http://www.divx.com/divx/
Avatar billede punani Nybegynder
19. juli 2003 - 00:29 #2
DivX Codec? Mener du den af de 3 download muligheder der ligger inde på siden? Altså den der er grtis af dem? For den har jeg allerede.
Skal jeg bruge noget andet?
Avatar billede lrd Nybegynder
19. juli 2003 - 09:21 #3
Avatar billede blueberry1337 Nybegynder
19. juli 2003 - 09:42 #4
Avatar billede lrd Nybegynder
19. juli 2003 - 09:49 #5
Akk ikke nu igen Blue!!!

Det link har jeg jo lige smidt! Er du IKKe venlig og stoppe med at smide svar der allerede er smidt hvilket du gør igen og igen. Eller ryger der snart en anmeldelse afsted
Avatar billede blueberry1337 Nybegynder
19. juli 2003 - 11:16 #6
Arg sry sry.. havde ikke lige læst din tråd...
Avatar billede lrd Nybegynder
19. juli 2003 - 12:51 #7
Det er ikke første gang jeg kommentere dette Blue!!
Begynd nu at koncentere dig min ven :-)

Undskyld for spam til opretter
Avatar billede blueberry1337 Nybegynder
19. juli 2003 - 13:04 #8
:) Sry Mate!
Avatar billede lrd Nybegynder
20. juli 2003 - 14:07 #9
Virkede det??
Avatar billede lrd Nybegynder
01. august 2003 - 07:45 #10
kom her feedback snart???
Avatar billede benson Nybegynder
07. august 2003 - 11:36 #11
Det kunne jo også være at filmen er i et tidligere divx format, eller Xvid.

Programmet GSPOT på www.divx.com kan fortælle dig hvilket video og audio codec filmen er kodet med, samtidigt kan det også fortælle dig om du har installeret disse codecs.

Hey se så at give noget feedback til de gamle svar her på tråden !!! Eller er der lige lidt ferie der skal overstås ?? :-)

Benson