Avatar billede kasperjensen Nybegynder
18. juli 2003 - 20:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laver man Explorer logo om?

Hejsa,

Jeg har set at nogle har deres eget lille logo oppe i url istedet for det sædvanlige Explorer logo..... selv Eksperten.dk har.
Så det store spørgsmål er; hvordan sætter jeg mit eget ind så det køre på min hjemmeside?

Vh
Kasper K.
Avatar billede eklander Nybegynder
18. juli 2003 - 20:06 #1
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
18. juli 2003 - 20:17 #2
Mange tak Eklander, har fået uploadet mit favicon.ico... det var da utroligt simpelt...

Vh
Kasper k.
www.kejseren.dk
Avatar billede hoejrup Nybegynder
18. juli 2003 - 20:35 #3
kasperjensen>Du har overtrådt reglerne.

2.Regler for brug af eksperten.dk

6. gøre reklame for andre websider, med mindre det foregår som relevant svar i et spørgsmål. Det er heller ikke tilladt at skrive links til egne websider som del af ens signatur.

/per
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
18. juli 2003 - 20:48 #4
Ups...sorry... det var mest for at vise mit nye icon... beklager. det sker ikke igen.

vh
kasper
Avatar billede tullejr Nybegynder
26. juli 2003 - 21:08 #5
Det lille billede virker ikke :)
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
22. marts 2005 - 14:11 #6
lukker