Avatar billede peter_ost Nybegynder
18. juli 2003 - 18:01 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Divx filer

Jeg har downloadet nogle divx filer som er underligt "grødet" og til tider "grønt-grødet".. Det ser ud til at være den samme fejl på alle filerne, og det er ikke divx filder der laver den fejl men en del.. Hvad kan jeg gøre ved det?
Avatar billede peter_ost Nybegynder
18. juli 2003 - 18:04 #1
*ikke ALLE divx filerne der laver fejlen
Avatar billede turbox Nybegynder
18. juli 2003 - 18:17 #2
du skal bruge en nimo codex pakke, dog skal du passe på med hvor meget af det du installere, da det kan fucke up i nogle af dine andre codex :-/
har lagt den version jeg mener er den bedste her http://turbox.dundns.dk/Nimo50Build7.exe

Have fun :)
Avatar billede turbox Nybegynder
18. juli 2003 - 18:18 #3
skriver lige det rigtige link :-S
http://turbox.dyndns.dk/Nimo50Build7.exe
Avatar billede dvdrip.dk Nybegynder
18. juli 2003 - 18:18 #4
Du kan evt. prøv at downloade det nyeste DivX fra www.divx.com
Avatar billede espersen Novice
18. juli 2003 - 18:19 #5
Du mangler et codec til at afspille det korrekt!

Se tidligere indlæg her på eksperten: http://www.eksperten.dk/spm/352443
vedr. links hvor du kan hente det.
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2003 - 18:19 #6
Det lyder simpelthen bare som om de er dårligt encodet. Hvad er det for nogle filer ?
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2003 - 18:21 #7
og det er ikke divx filder der laver den fejl men en del.. <---- Hvad mener du med dette ????
Avatar billede dvdrip.dk Nybegynder
18. juli 2003 - 18:22 #8
Jeg tror  at: "en = min" eller noget ;)
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2003 - 18:24 #9
turbox >> dog skal du passe på med hvor meget af det du installere, da det kan fucke up i nogle af dine andre codex :-/ <--- Det kunne da være neget rart at vide hvad han skulle installere, og hvad han ikke skal installere.
Personligt så bryder jeg mig ikke om de codec packs, men finder hellere det rigtig codec.
Avatar billede turbox Nybegynder
18. juli 2003 - 18:28 #10
kommer jo lidt an på hvad det er for en film han har, kan jeg ike sige bare her, ved ikke hvad han har inde, ved bare at jeg har samme problem med en af det clips jeg har liggende, og der smider jeg noget af pakken ind, og jeg kan sq aldrig huske hvad det er, så jeg fjerner alt det jeg ved at jeg har lagtt ind i forvejen, og så plejer det at køre.....
så kan desværre ikke sige andet end at det er at prøve sig frem...... :-/
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2003 - 18:31 #11
peter_ost >> I et af dine tidligere indlæg, har jeg allerede introduceret dig for Gspot.
Prøv det i denne situation. :o)

Men har jeg forstået dit spørgsmål rigtigt, så vil jeg nu stadig gætte på at de DivX filer bare er dårligt encodet.