Avatar billede cbm Nybegynder
18. juli 2003 - 16:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

http kald

Hejsa

Garanteret piece of cake, men nu har jeg set mig blind på problemet.

Jeg skal sende nogle parametre afsted fra delphi på følgende ganske normale måde.
http://xxx.xxxxx.xxx/addcount.php?userID=skou@keycount.net&packetID=9&count=100&password=testpass

hvor værdierne selvf er taget fra værdier fra min form.
Jeg får fra webserveren et svar i ren txt. Hvis det er gået godt får jeg "HANDSHAKE OK" og ikke andet... Hvordan får jeg "HANDSHAKE OK" ud. Når jeg laver en view source på sitet står der kun dette, det vil sige der skal ikke filtreres på diverse andre HTML koder og ting andet end nok dens header.

Stil gerne spørgsmål ind til spørgsmålet hvis jeg ikke har forklaret det godt nok :)

pft
Christian
Avatar billede noden Nybegynder
18. juli 2003 - 16:55 #1
Ja, jeg er ikke sikker på jeg har forstået det rigtigt.
Jeg går ud fra du har adgang til PHP.

Har du prøvet at sende dine data med:
<?PHP
$param = rawurlencode("Parameter som skal overføres");
echo "<a href='index.php?paramID=" . rawurlencode($param) . "'>Send</a>";
?>

Det er bare et eksempel.
Avatar billede noden Nybegynder
18. juli 2003 - 16:56 #2
UPS... Never mind den første linie skal bare byttes ud..
<?PHP
$param = "Parameter som skal overføres";
echo "<a href='index.php?paramID=" . rawurlencode($param) . "'>Send</a>";
?>
Avatar billede cbm Nybegynder
18. juli 2003 - 17:06 #3
nu er det jo et delfi forum jeg spørger til :) så det skal sendes fra en http komponent i delphi og selvf aktiveres via en knap på en form :)
Avatar billede cbm Nybegynder
18. juli 2003 - 17:16 #4
og jah delphi!
Avatar billede noden Nybegynder
18. juli 2003 - 17:27 #5
jep, sorry!
Avatar billede arne_v Ekspert
18. juli 2003 - 17:46 #6
Avatar billede arne_v Ekspert
31. juli 2003 - 08:17 #7
cbm>

Kommet videre ?
Avatar billede cbm Nybegynder
31. juli 2003 - 10:27 #8
sorry... ja det er jeg...

fandt ud af det.. så here goes