Avatar billede heiss Nybegynder
18. juli 2003 - 13:27 Der er 2 kommentarer

Plantronics dsp-500 USP driver

ER der nogen der kan hjælpe mig med en driver til ovenstående hovedsæt, jeg hart tjekket deres hjemmeside, men kan ikke rigtig finde den, Driveren skal være til XP
Avatar billede miguelowitsj Nybegynder
18. juli 2003 - 14:03 #1
Det ser ud til at der burde være en "bulk driver" med i WinXP som skal/kan anvendes. Du skal blot huske at opgradere til ver. 1.9 af Persono (hvad end det så er for en fisk).

http://www.plantronics.com/north_america/en_US/support/install/software/winxp.jhtml
Avatar billede heiss Nybegynder
18. juli 2003 - 14:40 #2
Win XP har ingen driver til hovedsættet, og jeg har prøvet at installere persono