Avatar billede brokkehoved Nybegynder
18. juli 2003 - 12:51 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Links til køb af musik-DVD, evt. i england eller Tyskland

Hejsa.

A: Jeg søger links til køb af musik-DVD, evt. i england eller Tyskland.
B: Hvad er egentligt forskellen for køb af DVDér i hhv. England og Tyskland (foruden prisen)?
C: Jeg frygter at enkelte musik-DVDér kan være synkroniserede... ubegrundet frygt? Det håber jeg!
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
18. juli 2003 - 14:14 #1
prøv www.cd-wow.com

jeg vil tro at musik dvd'er er ligesom almindelige dvd'ere, nemlig med flere lydspor, da det er billigere fordi man kan nøjes med at fremstillle 1 disk til hele europa.
Avatar billede rs2000 Nybegynder
18. juli 2003 - 15:46 #2
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
20. august 2003 - 13:02 #3
Avatar billede brokkehoved Nybegynder
26. august 2003 - 20:39 #4
Lukker. Tak for ale svarene.