Avatar billede rummanden Nybegynder
18. juli 2003 - 01:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Tv-Out - Intet billed - point retur.

krelledk kan hente sin points her.
/Rummanden
Avatar billede rummanden Nybegynder
18. juli 2003 - 01:51 #1
fromsej << drop det politimand-pjat !!!
/Jesper Nielsen
Avatar billede fromsej Praktikant
18. juli 2003 - 07:04 #2
Nu var jeg ikke den eneste der blev irriteret over det, det var bare mig der påpegede det.
Så vær venlig at lade være med at lægge kommentarer som svar, læg svar når det er berettiget i stedet for, eller når du bliver bedt om et svar.
Sværere er det altså ikke.
Jeg kan se du er ny, så velkommen til, du kunne evt. læse den her omkring brugen af Eksperten, den besvarer mange spørgsmål.
http://www.ebruger.dk/faq.asp - Eksperten: Sådan gør jeg.
Avatar billede fromsej Praktikant
18. juli 2003 - 07:05 #3
Avatar billede rummanden Nybegynder
18. juli 2003 - 12:19 #4
"Jeg vil gerne deltage i et spørgsmål, hvordan gør jeg?
Hvis du lige har løsningen på problemet, så laver du dit indlæg som et svar.
Hvis du skal have spørgsmålet uddybet, eller bare kommer med et muligt løsningsforslag laver du det som en kommentar"
Ja !!!

"Kan jeg få mine points tilbage?
Har du først tildelt dine point i et spørgsmål, kan du ikke få dem igen.
Hvis du midlertidig har givet en forkert person point, kan du anmode vedkommende om at få dem igen. Disse anmodninger bliver ofte fulgt, men du har ikke krav på dette."
Okey !!!
Takker :o)
/Rummanden
Avatar billede fromsej Praktikant
18. juli 2003 - 19:45 #5
*S*
Avatar billede krelledk Nybegynder
18. juli 2003 - 23:23 #6
tror jeg har et svar her, tænk to gange, og ti så stille :D
Avatar billede krelledk Nybegynder
18. juli 2003 - 23:23 #7
btw... tak rummanden :D
Avatar billede rummanden Nybegynder
29. juli 2003 - 07:02 #8
Anytime ;o)