Avatar billede kloge-aage Nybegynder
18. juli 2003 - 01:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Organiser mangler mappetilladelse

Ofte men ikke altid, når jeg laver en regel med Organiser, så får jeg meddelsen; "Denne regel kunne ikke oprettes, kontroller dine mappetilladelser".
Hvorfor ?.
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
18. juli 2003 - 01:27 #1
1. Hvilket styresystem bruger du???
2. Er du på et delt netværk som client???
3. Har du administrator adgang til dine egne mapper???

Ud fra hvad du svarer på de 3 ? vil det blive lidt nemmere at hjælpe dig med dit problem...

S.R.
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2003 - 09:41 #2
Det lyder som om du forsøger at lave regler til delte mapper, uden at have de rigtige tilladelser til det. Det er en opsætning på exchangeserveren der skal til.
Avatar billede kloge-aage Nybegynder
18. juli 2003 - 10:39 #3
Styresystemet er XP
Ja, jeg arbejder på et AD net.
Ja, jeg har admin ret til min maskine
Nej, det er ikke delte mapper jeg forsøger at organisere ud i.
Det er nye foldere jeg netop har oprettet i Outlook.
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
18. juli 2003 - 15:47 #4
Jeg vil gi' hov-sa ret... Det lyder som om du ikke har rettigheder til at oprette mapper/filer i den mappe du prøver at gemme i...

Prøv at skifte rodmappe til en mappe du ved du har admin adgang til...

S.R.
Avatar billede kloge-aage Nybegynder
23. juli 2003 - 18:37 #5
Jamen har ejeren af en postkasse ikke altid automatisk fuld rettighed på alt i den pågældende Outlook-profil. Det er mapper, som jeg har oprettet i Outlooks mappeliste, så jeg burde vel have fuld rettighed til disse ?. Desuden er jeg medlem af Domæne Admin.