Avatar billede magicman Nybegynder
18. juli 2003 - 00:41 Der er 7 kommentarer

FPS-drop i 3D-spil

Fx når jeg spiller cs for jeg hyppige fps drop, hvilket giver utroligt irriterende og uspilleligt gameplay.
Dette problem er opstået fra den ene dag til den anden, så jeg er på bar bund... Jeg har et GeForce3ti200 64mbddr, så 99 fps konstant i cs er normalt. Har opdateret mine detonater drivere og mine via drivere (asus a7v333 motherboard), men problemet er der stadig. Kører winxp.
Hva pokker ka det være???
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
18. juli 2003 - 01:01 #1
Prøv at kigge i statistikkerne fra din Inet udbyder, det kan være at der er problemer med deres linie...

Hvis det ikke hjælper, så prøv at ændre opløsningen i CS...

Hvis det heller ikke hjælper, så prøv evt. med et andet Grafikkort, kan dog ikke se hvad der skulle være problemet her...

Du kan også prøve at trykke Ctrl + Alt + Esc og så lukke programmer som Messenger + Kazaa + Microsoft AutoUpdate og lign skumle programmer ned...

Håber det hjælper...

S.R.
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
18. juli 2003 - 01:05 #2
Hehe ups... tastefejl... Du skal selvfølgelig ikke trykke Esc ned, men Delete...

Ups... :D

S.R.
Avatar billede magicman Nybegynder
18. juli 2003 - 15:39 #3
er ikke et net problem, og har ikke noget med opløsningen at gøre...

Har jo virket perfekt før...
Avatar billede magicman Nybegynder
18. juli 2003 - 15:40 #4
er ikke et net problem, og er ikke problemer med opløsningen.

Det har jo virket perfekt i lang tid før...
Avatar billede magicman Nybegynder
18. juli 2003 - 15:40 #5
ups..
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
18. juli 2003 - 15:40 #6
Prøv at få dit kort tjekket hos en forhandler, det kan være at der er noget der er gået galt på det???

S.R.
Avatar billede pasch Nybegynder
19. juli 2003 - 00:14 #7
jeg havde det samme problem med mit geforce 2! Min fætter fortalte hvad problemet var: Når jeg kørte med 80 fps ca. pludselig droppede den til 15 og så til 80 igen.
Problemet er iMesh!
iMesh indstallerer et program der hedder WinNet automatisk. WinNet startes automatisk når du starter computeren.
Du skal slette mappen hvori winnet ligger, eller bruge ctrl alt delete og lukke for det!

Hvis du ik har imesh, ved jeg ikke hvad problemet er!