Avatar billede mikkel.jor Nybegynder
10. december 2000 - 21:23 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Tema

Hejsa

NU har jeg brugt 5-6 timer på at lave en side og nu vil jeg gerne gemme den som et tema, men det skal være sådan at jeg kan bruge det tema på flere forskellige computere som er i netværk og forbundet af en server. Hvordan kan jeg gøre sådan at jeg kan bruge samme tema på alle maskiner uden at skulle rundt på alle maskiner og oprette det som et tema og hvordan opretter jeg siden som et tema ?
Avatar billede repsac Nybegynder
10. december 2000 - 22:04 #1
Et tema ... ?
Jeg ikke sikker på hvad du mener.
Avatar billede proboss Nybegynder
10. december 2000 - 22:08 #2
Jeg går ud fra at du har lavet en hjemmeside hvor du har brugt et frontpage Tema, når du er færdig med siden lægger du den på serveren og det vil så være muligt at hente den i frontpage fra alle tilslttede pc\'er på netværket
Avatar billede geve Nybegynder
11. december 2000 - 02:44 #3
Prøv at starte et nyt websted. Kig så i temaerne for at se om den ikke er der. Det tror jeg den er automatisk.

geve
Avatar billede mikkel.jor Nybegynder
11. december 2000 - 09:12 #4
En lille præcisering. Jeg har lavet en side fra bunden uden brug af et frontpage tema, men nu vil jeg gerne ligge den side som jeg har lavet ind som et tema.
Avatar billede geve Nybegynder
11. december 2000 - 20:02 #5
Jeg tror ikke du kan orette tema på den måde. Her er et udsnit af hjælpefilen:
\"Når du skal oprette et nyt tema, skal du ændre et eksisterende tema og gemme det under et nyt navn.\"
Jeg ved der kan laves temaer, men ikke hvordan.

geve
Avatar billede proboss Nybegynder
11. december 2000 - 20:22 #6
det tror jeg heller ikke du bliver nød til at gemme det på ovennævnte måde
Avatar billede mikkel.jor Nybegynder
13. december 2000 - 17:55 #7
tak for svarene nu har jeg gjort det på den hårde måde og ændret et eksisterede tema