Avatar billede link666 Nybegynder
17. juli 2003 - 22:41 Der er 4 kommentarer

Godt program til FAX server og ISDN modem pool?

Hej.

Jeg skal opstill en slags fax-server. Det er egentlig ikke en rigtig server, men nærmere bare en maskine der skal kunne sende en masse fax hurtigt.
Der er tale om en maskine med 4 interne ISDN modems, altså 8 linjer. Det jeg skal bruge er en henvisning til et godt Windows program der administrere de 8 modems (en slags modem pool går jeg ud fra) og som altså kan faxe på alle 8 linjer samtidig. Er der nogen der ved om der findes et sådan?
Hvis der eventuelt skal bruges 2 programmer, et til modem pool'en og til til at faxe med, så er det også ok, bare det ender med at kunne sende en masse fax ud hurtigt!
Avatar billede skaw Nybegynder
18. juli 2003 - 01:12 #1
det må være et spørgsmål til tele danmark 80808080
Avatar billede cosinus Nybegynder
26. august 2003 - 11:42 #2
Hej jeg har nøjagtigt det samme behov.
Jeg har et Multi Tech IS15634-PCI 8 Port Analog Modem Card, som er placeret i en separat server og som skal hælde en masse fax ud i en fart. Vores gamle program GFI FAX gav så mange problemer med vores echangeserver at vi pillede kortet ud, og satte det i en separat server, men vores supportere har givet op.
Så nu leder jeg også efter et enkelt stykke software der bare skal kunne håndtere 8 linier. Jeg har ingen krav om integration med E-mail.
Avatar billede anddk Praktikant
09. december 2003 - 13:07 #3
Hvad program bruges til at udsende fax med ?
Avatar billede dmcn Praktikant
14. december 2003 - 02:30 #4
Så vidt jeg husker brugte vi tidligere http://www.protonet.com/efax/ i det firma jeg arbejder i. Jeg får det lige bekræftet i morgen. :)