Avatar billede lizard Nybegynder
30. august 1999 - 15:38 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Er her nogle systemansvarlige her???

Hvis man vha. indbakke assistenten laver en regel om at al post skal videresendes til en anden adresse, oplever vi at kun den interne post bliver videresendt - mails sendt fra internettet bliver ikke videresendt. Vi har en exchage server 5.5 + outlook klienter. Er der en bestemt indstilling til videresendelse af ekstern post ?

Avatar billede snowball Novice
30. august 1999 - 16:01 #1
Hva' fa'n har det med ASP at gøre, og har du ikke stilt det spørgsmål én gang tidligere ???

Snowball
Avatar billede sone Nybegynder
30. august 1999 - 16:01 #2
???

Vel ikke særlig ASP-relateret !
Avatar billede snowball Novice
30. august 1999 - 16:02 #3
Hhhmmm...Alberta har stilt nøjagtig det samme spørgsmål tidligere i dag !!!

Snowball
Avatar billede hojben Novice
30. august 1999 - 16:05 #4
Snowball >> Hmmm Lizard har "stjålet" spørgsmålet fra Alberta Hun giver 120 point Og han sætter 60 point til for at score dem!!!!

Admin >> Kan vi ikke Stoppe sådan en snyder!!!!?
Avatar billede snowball Novice
30. august 1999 - 16:07 #5
Fusker...Han burde ban'es, men det bli'r nok ikke nemt ;-|

Snowball
Avatar billede anke Nybegynder
30. august 1999 - 20:32 #6
Jeg har svaret på det oprindelige spørgsmål (hvis det virker) så du kan se svaret her: http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=3763

lizard>> Det er vist ikke den rigtige måde at skrabe points til sig. Find nogle nemme spørgsmål næste gang og svar selv på dem. Det giver points. Jeg har svært ved at se ideen med din metode.
/anke
"Selv en kornfed høne kan blive blind"
Avatar billede lizard Nybegynder
31. august 1999 - 10:05 #7
Hey guys!!!

Slap lige lidt af! Jeg er blot lidt fornærmet over at hver gang alberta, som er en god ven af mig, stiller et spørgsmål, så er der megen ringe aktivitet omkring indlægget. Derfor tænkte jeg, at det måske skyldtes, at de fleste nok er ASP interesserede og ikke har valgt at modtage mails, når der bliver lavet nye indlæg i f.ex. Outlook og den slags. Eller måske skyldtes det at der rent faktisk ikke er nogen, der ved mere end min ven??? Eller at der ikke er nogen, der gider svare, når det er en person af hunkøn, der stiller spørgsmålet???

Desværre er jeg ikke kompetent nok til at vejlede hende selv på det område, jeg håbede blot at kunne fange jeres opmærksomhed, hvilket lykkedes mig, right?!? :-)

So here's the deal... den der svarer på alberta's spg. får også mine points!!! Så kom i sving gutter!!!

>>>>anke du har jo allerede gjort et pænt forsøg, så hvis det lykkes hende idag, er points'ene dine!!!

Og nej, jeg er ingen svindler! blot betænksom og snu ;-)
Avatar billede anke Nybegynder
31. august 1999 - 10:13 #8
Desværre virkede det ikke.
/anke
Avatar billede lizard Nybegynder
31. august 1999 - 11:57 #9
men du fik hende på sporet! congrats! du fik hermed også mine points!
Avatar billede lizard Nybegynder
31. august 1999 - 12:00 #10
og sorry at jeg skabte forvirring! jeg ville blot sikre mig at der kom lidt aktivitet omkring hendes indlæg og forhåbenligt et brugbart svar!

:-) won't ever do that again... medmindre der er hårdt brug for det ;-)