Avatar billede harrybal Nybegynder
17. juli 2003 - 17:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hvordan udkopierer en underfomular til text fil

Jeg skal kopiere til en txt fil data fra en formular og en underformular, som kan have flere data... jeg kan kun få fat på et felt, det er ok hvis der er kun et felt, men hvis der er flere... har jeg problemer, ellers kan jeg kopiere alle data (fra forskellige tabeller), selvom der er kun den ene data i feltet. er der måske en måde at sætte focus på den underformular for at bruge me!feltnavn..?
Avatar billede overchord Nybegynder
17. juli 2003 - 17:44 #1
Proev at aendre visning af underformularen til datasheet mens du foretager kopiereingen.
Avatar billede harrybal Nybegynder
18. juli 2003 - 10:58 #2
jeg havde skrevet et svar, men det er ikke til at se.
jeg har prøvet sådan: FormId = Forms!LfItemRepSub2!LfItemRepSub3!ItemId og sige formularen 2 kan ikke findes, jeg arbejde i formular 1 og skal have data udskrevet fra form.. 3