Avatar billede xion Nybegynder
10. december 2000 - 20:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Exchange 5.5 - POP3 Connector

Jeg har en Exc 5.5 (ikke SBS Server) og vil gerne have den til at hente pop3 mail fra en server hos cybercity, jeg har et andet domain hvor der er oprettet en mx record der peger på min exc server og det virker også fint, alle mails til det domain kommer fint ind på serveren, men jeg har også en pop3 account som jeg gerne vil have ind på exc serveren, jeg har været inde og def. at hvis en mail kommer ind på exc til det domain vil den blive routed inbound.

Såvidt jeg har forstået findes der en POP3 Connector til SBS som kan gøre det jeg gerne vil, men den virker KUN til SBS, jeg har prøvet at hente/køre den.

Hvad kan jeg gøre ?
Avatar billede hanno Nybegynder
10. december 2000 - 20:02 #1
Købe POPBeam (ca. 1000,00)se mere på http://www.demk.co.at/

\\\\hanno
Avatar billede xion Nybegynder
10. december 2000 - 20:13 #2
Kan det ikke løses med Exchange alene ?
Avatar billede hanno Nybegynder
10. december 2000 - 20:15 #3
Nej, Exchange Server har ikke en POP3 Klient (Det er en Server...) Sorry

\\\\Hanno
Avatar billede xion Nybegynder
11. december 2000 - 10:45 #4
Ved du om den POP3 Connector til SBS kan løse mit problem ? og hvorfor kan den kun kører på SBS ?
Avatar billede karstenh Nybegynder
11. december 2000 - 17:58 #5
SBS er et lidt specielt produkt MS har lavet. Det kan en masse, også ting MS ellers ikke vil, men kun for 25 brugere, da det er tænkt som en færdigstøbt løsning til en lille virksomhed.
Avatar billede qpv Nybegynder
20. december 2000 - 14:30 #6
Exchange Connector for POP3 Mailboxes
Er gratis og kan hentes fra http://www.microsoft.com/sbserver/deployadmin/POP3.htm

QPV
Avatar billede xion Nybegynder
20. december 2000 - 20:07 #7
ja fint, men den virker kun på en SBS Server!!