Avatar billede clanspy Nybegynder
17. juli 2003 - 15:05 Der er 25 kommentarer

ik b-one.nu men ?

Jeg har et problem med b-one de lukker os fordi ? ved ik. er der noget galt med dem eller hvad. Så jeg wil lige høre jer om i har en host der er god.

Tak.
Avatar billede entertainer Nybegynder
17. juli 2003 - 15:09 #2
www.webhostpriser.dk kan du sikkert finde en host der passer til dine behov.
Avatar billede clanspy Nybegynder
17. juli 2003 - 15:18 #3
entertainer - det er jo lidt sværet at se på en hjemmeside om de er ok. eller hvad de er. så jeg spøre jer. :)
Avatar billede entertainer Nybegynder
17. juli 2003 - 15:21 #4
Sorry...jeg misforstod dit spørgsmål lidt. Vidste ikke du var ude efter erfaringer med de forskellige udbydere. Du kan du læse anmeldelser af de enkelte udbydere på http://www.webhostpriser.dk/index.php?side_id=96 og jeg vil desuden anbefale dig at søge her på eksperten.
Avatar billede Chewie Novice
17. juli 2003 - 15:21 #5
Avatar billede clanspy Nybegynder
17. juli 2003 - 15:44 #6
www.freepaq.dk lyder til at være godt.
Avatar billede leif Seniormester
17. juli 2003 - 17:14 #7
Man kan læse nok så mange anmeldelser og indlæg her på eksperten.dk, men det bedste er nu altid, desværre, at prøve dem selv.

Der er altid for og imod.

Et firma som jeg selv har brugt er www.abusiness.dk, det er lidt dyrere end www.b-one.nu, men jeg har aldrig oplevet problemer.
Avatar billede skildpadden Nybegynder
17. juli 2003 - 17:26 #8
Kig på www.webhotel-domain.dk - har lige oprettet mig der den anden dag og alt kører allerede.

Det er rimelig billige og så fakturerer de kun 3 måneder af gangen.
Avatar billede clanspy Nybegynder
17. juli 2003 - 17:30 #9
Ellers Tak skildpadden, men de har ikke serverplads nok :( vi skal bruge 700 - 1000MB
Avatar billede leif Seniormester
17. juli 2003 - 17:33 #10
Der er vel ikke nogen der som standard har et Webhotel i den størrelse, men skriv til dem hvis det ser interresant ud og snak med dem !!!
Avatar billede clanspy Nybegynder
17. juli 2003 - 17:36 #11
www.freepaq.dk har men er der nogen som ved noget om dem
Avatar billede froggi Nybegynder
18. juli 2003 - 06:22 #12
www.jirty.dk  Har aldrig haft en udbyder så god som dem.
Avatar billede keysersoze Guru
18. juli 2003 - 08:51 #13
når det er så meget plads er det et problem - specielt hvis man ikke vil op med den store pengepung...

men prøv at tag kontakt med d-hosting.dk - meget rimelige priser og så er de til at snakke med når nu det er så meget plads du behøver
Avatar billede thomasledet Nybegynder
18. juli 2003 - 11:43 #14
hvad skal alt det plads dog bruges til?
Avatar billede janemil Nybegynder
18. juli 2003 - 11:57 #15
>www.freepaq.dk
De er blevet meget bedre. De var i store problemer for et år tilbage, men de er ved at stramme sig an igen. Support er blevet meget hurtigere.
Og så er det jo billigt. Har selv lidt hos dem.
Avatar billede thomasledet Nybegynder
18. juli 2003 - 12:16 #16
froggi> bortset fra, at de tilsyneladende ikke bryder sig om alle kunder. Folk, der bruger mozilla kan eksempelvist ikke bruge deres website.
Avatar billede clanspy Nybegynder
18. juli 2003 - 15:10 #17
Vi har siden www.clanspy.net men vi har ikke plads nok til all de FanSider. :)
Avatar billede jnd Nybegynder
22. juli 2003 - 00:50 #18
Hmmm, umiddlebart er www.surftown.dk er vist dem giver mest plads i deres standart løsninger, 400 MB for 29/md (ex. moms), hvad ekstra plads koster har jeg ikke lige set.
Avatar billede thomasledet Nybegynder
22. juli 2003 - 12:31 #19
lol

"webhotel uden problemer"...

<%response.write request("testvariable")%><%response.write ""%>
Avatar billede gethosted.dk Nybegynder
01. august 2003 - 15:50 #20
Hej alle sammen!

Jeg har selv et web15 hos www.GetHosted.dk <---- Danmarks billigste webhotel!

Du får alt hvad du skal bruge(og mere til)... og så er det til kun 7 kr. om måneden (INKL MOMS)!

Plus deres service er helt i top! Svar meget hurtigt på ens spørgsmål.
Avatar billede keysersoze Guru
01. august 2003 - 16:07 #21
selvfølgelig har du et webhotel hos dem - du _er_ dem...

og så tvivler jeg altså på at det er DK's billigste - der findes et par stykker der er gratis, og hvis jeg har lært min matematik korrekt er 7 kroner mere end 0 kroner.

en lille ting; _hvis_ du skal sælge - så ret lige op på stavefejl, javascriptfejl, menufejl og måske design ;)
Avatar billede thomasledet Nybegynder
05. august 2003 - 01:24 #22
gethosted.dk> læs endvidere betingelserne for din adsl-forbindelse hos cybercity igennem. det er ikke alle udbydere, der tillader videresalg af deres ydelser.
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
05. august 2003 - 02:08 #23
thomasledet >> Han blev deaktiveret for et par dage siden.
Avatar billede thomasledet Nybegynder
05. august 2003 - 02:28 #24
jakobsynder> jeg så godt en tråd, hvor det kunne se sådan ud... efter jeg havde skrevet dette indlæg. til gengæld kunne det jo være, at han kiggede forbi nogle af de spørgsmål, han har postet i alligevel. det _kunne_ jo være, at manden stadig var til at redde - om end jeg ikke er sikker efter at jeg har set default vhosten på hans "server"... men nok om det.
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
05. august 2003 - 11:51 #25
thomasledet >> Jeg kiggede lige. LOL.