Avatar billede ferieguide Nybegynder
17. juli 2003 - 11:12 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Tilmelding til søgemaskiner, link index og med meta

Luk annonce  Jeg søger en der vil hjælpe med tilmelding til store og lokale søge og link index i tyskland, sverige og norge samt lave en meta der kører med 5 sprog. Jeg er ikke en hej til tysk og til at lave meta, så jeg vil gerne betale en lidt for det + point.
Avatar billede jih Nybegynder
17. juli 2003 - 11:16 #1
hvad tænker du på? noget som:
<meta name="description" content="Din Beskrivelse af siden">
<meta name="keywords" content="dine, keywords, her">
??
Avatar billede the_collector Novice
17. juli 2003 - 11:18 #2
Et par gode råd.

Du har valgt forkert kategori, du kan ikke være sikker på at den der kan hjælpe dig læse denne kategori.

En anden ting er at det ifølge reglerne er ulovligt både at give penge eller lignende og points samtidig.

Hvis du er villig til at give penge, så opret et spørgsmål med 0 point i den rette kategori.

En kategori kunne være job/opgaver, eller andre under opgaver eller endelig måske andre under programmering.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
17. juli 2003 - 11:23 #3
Har du en email adr. vi kan sende dig tilbud på ?
Avatar billede jih Nybegynder
17. juli 2003 - 11:25 #4
måske mig der har misforstået, men er det ik ulovligt at løse spørgsmålet via email og så give points for det?
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
17. juli 2003 - 11:35 #5
Jow, det er på kant, men spørger er kommet til at oprette spørgsmålet i den forkerte kategori som 'the_collector' så rigtigt gør opmærksom på.

Spørger kan selvfølgelig ikke være tjent med at vedkommendes META TAGS offentliggøres her, ligesom der undevejs i forløbet mellem leverandør og kunde ikke kan undgå at komme 'tips & tricks' frem som er 'forretningshemmeligheder' ...
Avatar billede pmadsen Nybegynder
17. juli 2003 - 11:40 #6
Avatar billede jih Nybegynder
17. juli 2003 - 11:41 #7
ja, ok whatever... forstod ik særlig meget af det der, men fik pointen :D
Avatar billede ferieguide Nybegynder
17. juli 2003 - 11:47 #8
undskyld forkert kategori...lukker og flytter
Avatar billede the_collector Novice
17. juli 2003 - 12:04 #9
Jeg tror også at det er derfor at opgaver som denne hvor der er penge involveret ikke må give point. Et af kravene er jo at løsningen skal være tilgængelig for alle e's brugere (tror at det kun gælder for spørgsmål med point, men er ikke sikker). Men har man betalt for en løsning er det ikke sikkert at man ønsker at andre får del i den.
Men da e jo specifikt skriver (kan ikke huske om det er reglerne eller faq'en) at hvis det er en opgave som skal løses for f.eks. penge, så skal man oprette et spørgsmål med 0 point.