Avatar billede jedi_wannabee Nybegynder
17. juli 2003 - 07:47 Der er 6 kommentarer

GeForce FX5600 problemer

Jeg har lige købt det nye GeForce FX5600 kort med 256 MB DDR RAM. Men når jeg f.eks spiller C&C Generals kan jeg spille i 5-10 min, så fryser den i ca. 20 sec. og går vidre. Men så er hele skærmen fyldt med et slør, som om at der er et camoflage net ud over byen..
Jeg kan ikke poste billeder her, så hvis i vil se nogle screenshots af det, giv mig jeres email adresse..

Mit system :
AMD Athlon 1700+ XP
512 PC133 Ram
GeForce FX5600 256 DDR, 3,6 ns.
Maxtor 80 GB 7200 rpm disk
SoundBlaster LIVE 1024 lydkort
WinXP Pro DK

Andre specs skriv :)

Det er et MEGET irreterende problem, og jeg vil selvfølgelig gerne have fuld udbytte af sådan et stort kort. Så jeg giver 200 point til den som kan redde mig!

Please??

Daniel
Avatar billede tobias28 Praktikant
17. juli 2003 - 09:57 #1
http://www.tech-report.com/reviews/2003q2/geforcefx-5600/index.x?pg=12

jeg har i lang tid haft dårlige tanker om det kort, men lad det nu ligge ;-)

Sker det i alle spil, eller er det kun C&C?

Har du prøvet at køre en 3dmark....(den tester jo dit kort, og så kan du se om der er noget galt med det)
Avatar billede toocool Nybegynder
17. juli 2003 - 11:31 #2
hvad med temp på kortet.... kan du måle den?
Avatar billede jedi_wannabee Nybegynder
18. juli 2003 - 20:35 #3
Det er i alle spil den gør det i.. Men mest C&C. Når den så har lavet fejlen, og jeg går ud i et andet spil (vietcong) er der samme slags slør hen over skærmen. Så skal jeg så genstarte maskinen for at udbedre fejlen, lige indtil den kommer igen. Jeg har ikke prøvet Vietcong indtil fejlen kommer. Men i min 3dMark2001 kom fejlen også.. Gik i stå og fortsatte med sløret..

Som sagt.. Giv mig en email så jeg kan sende screeenshots..

Håber virkelig i kan hjælpe her..

JW
Daniel
Avatar billede tobias28 Praktikant
19. juli 2003 - 12:13 #4
tobiasjensen@webspeed.dk
Avatar billede tobias28 Praktikant
19. juli 2003 - 12:15 #5
Det lyder i starten som et varmeproblem, men hvis du bare kan genstarte og så kører det igen et stykke tid.....tjaaa.....så er det nok ikke!

....har du mulighed for temp. måling på kortet??
Avatar billede tobias28 Praktikant
12. august 2003 - 00:27 #6
Det kan jo være, at din luftgennemstrømning i kabinettet ikke er god nok! Prøv at åbne kabinettet så der er luft til kortet!