Avatar billede mad-es Nybegynder
16. juli 2003 - 22:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Flash pop up

Halløj!

Jeg mangler et flash script på et pop up vindue, der tilpasser sig automatisk efter billedet størrelse, lukker når man klikker på det, og som kan indsættes i html...
Hvis det er muligt???

På forhånd mange tak!!!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
17. juli 2003 - 07:46 #1
Du skal bruge actionscriptet: getURL("java script:popImage('billed.gif','Some Title');"); og informationerne på http://www.eksperten.dk/spm/320708

/per
Avatar billede mad-es Nybegynder
17. juli 2003 - 14:30 #2
Virker fint nok....Mange tak!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
17. juli 2003 - 14:38 #3
Velbekomme!

/per