Avatar billede husky Nybegynder
16. juli 2003 - 17:09 Der er 11 kommentarer

Flash intro til sangerinde.dk

Hej med jer!

Vi på www.sangerinde.dk søger en flashdesigner som kan fremstille en flot, grafisk intro med effekter. Vores nuværende er ikke den bedste og derfor søger vi en ny!

Det er et must at farverne i introen passer til selve designet på www.sangerinde.dk.

Vi ser meget gerne at følgende indgår i introen. Noget ligesom http://www.osirees.dk/ .

Altså der skal stå:

Søger efter stjerne..
(efter det)
Søger efter skønhed
(efter det)
Søger efter travlt og dygtigt menneske
(efter det)
Søger efter evt. dygtige tv-værter og musikere
(efter det)

Èt ganske specielt menneske blev fundet..
(efter det)
Vil du se?
(efter det)

(så bliver der opremset lidt facts om hende)

Fulde navn: Signe Svendsen

Alder: 28 år

Profession: Færdig-uddannet musiklærer og er en fantastisk sangerinde. Hun arbejder på TV2-Zulu som studievært.

(efter det)

Har hun en hjemmeside eller et fansite?

(efter det)

Selvfølgelig har hun det..

(efter det)

www.sangerinde.dk

(efter det)

Nyd opholdet!

--
Hver gang den søger efter noget (fx. skønhed, osv.) så må der gerne være den der slags radar som du kan se på www.osirees.dk (en radar som søger ud over et kort).
Der må meget gerne være nogle effekter i de forskellige ting som kommer ind i introen. Og husk: Gerne lidt baggrundslyd!

Vi ved dette lyder af meget, og det er det også.. Men vi ved også at der herinde er nogle som er virkelig gode til flash, det kan da ikke tage så lang tid at hjælpe os?

I får de 200 point vi nu engang kan give, og senere hen vil jeres navn blive nævnt i vores "Tak til" sektion, hvor vi nævner de navne som har hjupet med at lave sangerinde.dk

MSN Messenger: byskov86@ofir.dk

Mail: sangerinde@mail.dk

Ser frem til lidt hjælp!
Avatar billede torpmikkelsen Juniormester
16. juli 2003 - 18:20 #1
Nå, den nuværende er ikke god nok??..... Den er som du bad om da jeg lavede den til dig!!!

Du fik hvad du bad om, og meget mere..... Og i øvrigt har du totalt ødelagt det design jeg lavede til dig ved at lægge den der "nope.dk" shit ind. Men hva´ hver sin smag, men jeg hader den slags.

Men i andre eksperter, PAS PÅ HAM HER, hvis i rækker ham en lillefinger tager han hele armen!!!

Den intro du beskriver er da forholdsvis simpel, og jeg vil da sagtens kunne lave den. Men jeg gider bare ikke læse her på exp.dk om to uger, at det er noget crap jeg har lavet.

PAS PÅ HAM HER, ADGANG PÅ EGET ANSVAR!!!!!!

Slut herfra!!
Avatar billede runeevers Nybegynder
16. juli 2003 - 19:49 #2
torpmikkelsen > Er det dig der står bag designet? Har bemærket at det er svært inspireret af http://www.poppepop.dk/ - måske endda mere end godt er ;o)
Avatar billede torpmikkelsen Juniormester
16. juli 2003 - 19:56 #3
Det er det ja. Og det var det der blev bedt om, så nu du kan se det må jeg jo have gjort mit arbejde ordenligt :-)
Avatar billede rangerbs Nybegynder
16. juli 2003 - 22:00 #4
damn.....
Ja, få den counter væk! Det ligner .... !

mvh Ranger
Avatar billede husky Nybegynder
17. juli 2003 - 10:16 #5
torpmikkelsen >

Jeg tror du har misforstået lidt her, jeg er MEGET glad for det du har lavet, det rigtig flot og jeg ved jeg har været heldig med at finde dig. Ved godt at jeg i mange andre situationer måske betale for alt det du har lavet! Og jeg har sagt TAK mere end èn gang.

Jeg formulerede det måske på den forkerte måde, men syntes ikke den er grim, den er faktisk meget flot og det syntes Signe også, men syntes bare at en længere og mere effektfuld intro ville være prikken over i`et. Jeg ville desuden ikke bede netop dig om at lave en længere og mere effektfuld èn da du i forvejen havde lavet nok!

Gider ikke alt det her med at svine hinanden til, det er der ingen grund til!
Avatar billede husky Nybegynder
17. juli 2003 - 10:18 #6
hmm, så en undskyldning herfra er vil fair nok, men syntes også liige at du skal tænke dig om inden du fyre det der af. Det skal jeg selvf. også!

/out
Avatar billede husky Nybegynder
17. juli 2003 - 10:22 #7
By the way:

ja, jeg fik det jeg bad om, og meget mere til, det har du fuldstændig ret i - men ville som sagt ikke bede om mere da du i forvejen havde lavet rigtig meget!
Avatar billede torpmikkelsen Juniormester
17. juli 2003 - 11:01 #8
Ja, jeg har lavet en masse for dig, men det synes jeg egetligt er helt OK, fordi som jeg tidligere har sagt til dig så tager jeg det som en øvelse til mig selv, fordi jeg lærer noget nyt hver gang, og jeg tager ikke de her exp point så tungt.

Det er slet ikke der klunken bliver klemt! Det er når jeg skal læse her på exp.dk at "I" søger en ny flashdesigner fordi "jeres" nuværende ikke er den bedste!!!

Det generer mig!!
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
17. juli 2003 - 11:07 #9
"Vi ved dette lyder af meget, og det er det også.. Men vi ved også at der herinde er nogle som er virkelig gode til flash, det kan da ikke tage så lang tid at hjælpe os?

I får de 200 point vi nu engang kan give, og senere hen vil jeres navn blive nævnt i vores "Tak til" sektion, hvor vi nævner de navne som har hjupet med at lave sangerinde.dk"

- det er for lidt. Ganske enkelt.

I er velkomne til at kontakte mig, med et mere generøst tilbud.

mvh
Lars Holmgaard / www.larsholmgaard.dk
Avatar billede oersted Novice
18. juli 2003 - 02:01 #10
husky - det kan ikke passe at du hyrede mig til en Signe Svendsen Flash animationsopgave til en aftalt pris, men som desværre blev afbestilt da jeg var 2/3 færdig, kan det vel ?
Avatar billede husky Nybegynder
05. marts 2004 - 18:26 #11
...