Avatar billede e-builder.dk Nybegynder
16. juli 2003 - 14:04 Der er 4 kommentarer

Freelance Coldfusion-mand søges

Vi søger pt en freelance mand, som mestre Coldfusion programmering. Der er pt tale om en udbygning af et nuværende SRM-system for en kunde. Desuden vil der være mulighed for mange løbende opgaver i ColdFusion fra samme kunde.

Opgaven skal påbegyndes snarest.

Lyder opgaven spændende, så skriv til info@e-builder.dk - så tilsender vi dig kravspecifikation og dokumentation.

Vi ser frem til at høre fra jer.
Avatar billede Slettet bruger
16. juli 2003 - 14:19 #1
Hvad er SRM system??
Avatar billede e-builder.dk Nybegynder
16. juli 2003 - 14:23 #2
SRM = Supplier Relation Management

CRM = Customer Relation Management

osv.
Avatar billede dreamcode Nybegynder
21. juli 2003 - 10:48 #3
Well ... hvis opgaven skal påbegyndes snarest, så ville det måske være en ide at svare på de emails som man sender til jer :)

hehe
Avatar billede dreamcode Nybegynder
21. juli 2003 - 10:48 #4
uanset hvad er det vel almindelig høflighed at svare ....