Avatar billede botha1 Nybegynder
16. juli 2003 - 13:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

excel kartotek

Simpel Excel kartotek

Jeg skal bruge følgende til Excel XP

Til at holde styr på mine spil, skal jeg bruge en simpel kartotek løsning.

Side 1 :     Indtastfelt1 = navn på spil
    Indtastfelt2 = Nummer på spil

Side 2 : et alm. Excel regneark hvor de indtastede spil ligger i alfabetisk orden med 2 kolonner ( spiltitel + nummer )

Hvem kan lave dette, og sende det til mig på botha@botha.dk
???????????
Avatar billede hcma Novice
16. juli 2003 - 15:15 #1
Allerførst er det nok en god ide, hvis du lukker dette spørgsmål og opretter et nyt i den rigtige gruppe, da du så nok vil have større chancer for at få kvalificerede løsningsforslag.
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. juli 2003 - 16:32 #2
vil i øvrigt anbefale at du får det lavet i access, e.v.t. med en asp front, det er ikke sværet at lave, men en meget mere smidig løsning, der kan anvendes over net og ikke er afhængig af tilstedeværelsen af f.eks. excel
Avatar billede botha1 Nybegynder
17. juli 2003 - 09:35 #3
->bufferzone
er det noget du kan lave ?
der skal være mulighed for at se og udskrive en liste ud både sorteret efter titel og nummer
Avatar billede botha1 Nybegynder
17. juli 2003 - 15:53 #4
jeg smider den over i asp istedet.