Avatar billede husky Nybegynder
16. juli 2003 - 13:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nyhedsbrev/nyhedssender

Hej igen,

Vi er ved at få opbygget et godt site på www.sangerinde.dk og vil derfor gerne have en nyhedssender/nyhedsbrev. Altså en sender hvor brugerne indtaster deres email adresse og så modtager nyheder når det nu er nødvendigt. Jeg ved ikke hvordan sådan en sender fungere, men hvis I skal bruge en mail adresse (som jeg sender fra), så er den: sangerinde@mail.dk

Spørg efter yderligere oplysninger, eller fang mig på MSN: byskov86@ofir.dk
Avatar billede phpwiz Nybegynder
16. juli 2003 - 13:55 #1
tjaa, det er nok en del mere expensive end 50 point, det er jo et komplet system du her spørger efter ...
Avatar billede husky Nybegynder
16. juli 2003 - 14:07 #2
Ja ramlev.dk - det har du jo sagt over MSN
Avatar billede husky Nybegynder
16. juli 2003 - 14:08 #3
Lader spørgsmålet være åbnet til i aften og hvis ingen har tilbudt sin hjælp, så bruger jeg bare et slags script, som man kan downloade mange steder. Det er selvfølgelig altid bedre hvis man kunne få lavet det her..
Avatar billede husky Nybegynder
17. juli 2003 - 10:10 #4
okay, ingen der vil hjælpe..
Avatar billede swaxi Nybegynder
17. juli 2003 - 12:36 #5
hvis du kan afvikle php og har adgang til at konfigurere din server (mere præcist sætte et cronjob op) så har jeg en velfungerende løsning, du kan få for en billig penge.
mail på info@kyberfabrikken.dk for mere info