Avatar billede kakaofugl Nybegynder
16. juli 2003 - 12:02 Der er 3 kommentarer

Hjælp WLAN Ipaq 5450

På min PDA får jeg ingen signal fra mit acces point, Når jeg sætter wlan i on står der i manualen at den lille grønne diode øverst på PDA'en skal begynde at blinke, men det gør den ikke. Det er jo sikkert derfor at jeg heller ikke får signal fra acces point.

Nogen forslag til hvorfor den grønne diode ikke bliver grøn, selv om wlan er i on.
Avatar billede kenp Novice
16. juli 2003 - 13:08 #1
www.pocketfreak.dk kan måske hjælpe dig!
Avatar billede kasperhyllested Nybegynder
17. juli 2003 - 19:12 #2
Har du prøvet en soft-reset og hente opdateringerne til WLAN til 5450'ere på HP's support-side?
Avatar billede hoennedk Nybegynder
17. februar 2004 - 22:10 #3
Den nemmeste er vel at opdatere til PPC2003, der klarer den sku næsten det hele for dig uden at man ska ku en hel masse trix... Den siger sku en da selv til når der er noget net i nærheden!!

//