Avatar billede no-stress Nybegynder
16. juli 2003 - 09:53 Der er 1 kommentar

Søger VPN client

Hejsa

Jeg har et problem med VPN clienter, det drejer sig om 2 typer
Symantec enterprise VPN client (tidligere axent)
samt cisco vpn client

de lægger begge en virtuel netværksdriver på maskinen og kan derfor ikke co-eksistere på maskinen.

mit problem er bare at jeg har behov for begge da jeg bruger shared secret samt user/pass med symantec'en og der er group username/password og individuelt user/pass for at komme igennem cisco'en
dette kan ikke umiddelbart laves om, derfor søger jeg en klient der både kan håndtere at afgive groupname og ved den næste tunnel kan håndtere shared secret

er der en der kan hjælpe her?
Mvh

Thomas
Avatar billede darkwing Nybegynder
15. november 2003 - 17:34 #1
jeg bruger dameware har aldrig haft problemer med det
http://www.dameware.com/download/default.asp#dmrc