Avatar billede moonman Nybegynder
16. juli 2003 - 09:38 Der er 1 kommentar

Fuzzy's World

Jeg sidder her med et gammelt dos spil der hedder Fuzzy's World Minigolf. Jeg vil meget gerne ha det til at virke på min computer, jeg kører xp og når jeg prøver at køre det kommer den med en Runtime Error som lyder:
Runtime error 200 at 0003:361B.
Har prøvet at køre den med Moslo 2.1 og det virker heller ikke. Håber i kan hjælpe mig
Mvh Trygve
Avatar billede tobias28 Praktikant
16. juli 2003 - 11:24 #1
tror du skal have en dos for at køre denne! Kan nok lade sig gøre under win 98!