Avatar billede bygdin Nybegynder
15. juli 2003 - 22:22 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

lyd på avi når man formater til svcd

hvorfor er der ingen lyd når jeg brænder en avi fil til svcd jeg bruger nero  har alle codecs og ac3 filter håber i kan hjælpe...... tonny
Avatar billede minimo Nybegynder
15. juli 2003 - 22:24 #1
Ville passe på med sådanne spørgsmål.. De kan være RET farlige at svare på.. tvivler på du får specielt mange svar.
Avatar billede chalde Seniormester
15. juli 2003 - 22:27 #2
Prøv denne guide istedet: http://www.dvdrhelp.com/tmpgencsvcd.htm
Avatar billede chalde Seniormester
15. juli 2003 - 22:28 #3
ellers er der en del andre guides her: http://www.dvdrhelp.com/convert bare scroll ned til How to convert to SVCD or XSVCD MPEG2
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. juli 2003 - 22:39 #4
minimo> sådanne spm er ikke farlige, og er tilladte idet der ikke er noget ulovligt ved dem..

hvis man nu skrev:
"Jeg har lige downloadet et film på ulovligvis og vil gerne brænde den over så jeg kan kopiere den til alle mine venner, så vi slipper for at betale for den..", så ville folk nok ikke hjælpe..

men det er ikke ulovligt have/lave/kopiere/distributere avi/divx/whatever filer som man selv har lavet, eller som man har fået lov til at kopiere etc..

det er det samme med mp3 filer.. de er ikke ulovligt at være i besiddelse af, sålænge man har (fået) lov til at have dem..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. juli 2003 - 22:41 #5
" stavefejl er gratis "
:)
Avatar billede bygdin Nybegynder
15. juli 2003 - 22:51 #6
hallo det er fra et digicam HP
Avatar billede bygdin Nybegynder
15. juli 2003 - 22:52 #7
og hvad er xsvcd
Avatar billede chalde Seniormester
15. juli 2003 - 22:53 #8
XSVCD
eXtended SVCD - XSVCD has same features as SVCD but it is possible to use higher bitrates and higher resolution to get higher video quality. XSVCD is basically everything that uses MPEG-2 video, is not within the SVCD standard or close to DVD, and burned in "SVCD" Mode on a CD-R or CD-R(W). XSVCD can be played on some hardware DVD players and many computers with appropriate software like a software DVD player or a media player with a MPEG-2 codec.
Avatar billede chalde Seniormester
15. juli 2003 - 22:53 #9
Avatar billede minimo Nybegynder
15. juli 2003 - 22:55 #10
Ja det kan du have ret i men har prøvet det der EN gang sååå tror bare jeg vælger at holde mig udenfor.
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2003 - 23:25 #11
minimo >> Jeg kan da ikke forstå du er nervøs for sådanne spørgsmål. Der er da intet ulovligt, i det der blir spurgt om.