Avatar billede oletaft Nybegynder
15. juli 2003 - 18:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Outlook addresse bog.

Når jeg skal skrive en mail trykker jeg på opret mail. Og når jeg så trykker på kontakt personer i denne mail, ja så er der slet ikke nogen, selvom der er masser i KONTAKTPERSONER.

Går jeg ind der kan jeg godt højre klikke og vælge skriv en email til personen...

Men ikke fra EMAIL'en af.. Der skriver den at den måske er slettet, og modulet ikke er der mere..

Nogen som kender dette problem. Har prøvet at afinstallere og installere igen og igen...
Avatar billede chapter Nybegynder
15. juli 2003 - 18:16 #1
Du har fra mailens "lookup" (tryk op "til") mulighed for at vælge flere adresse bøger. Kan du ikke vælge en anden under "vis navne fra...".. Måske er de røget over i en anden af en eller anden grund, eller også start outlook op i den forkerte.
Avatar billede oletaft Nybegynder
15. juli 2003 - 19:21 #2
Når jeg vælger en anden bog, skriver den Adresselisten kunne ikke vises. Mappen kontaktpersoner, der er knyttet til denne adressekuste, kunne ikke åbnes. osv osv...
Avatar billede chapter Nybegynder
15. juli 2003 - 21:17 #3
Bruger du Outlook Express eller Outlook 2002 (den som er med i office pakken)??
Avatar billede oletaft Nybegynder
15. juli 2003 - 22:07 #4
Outlook XP (2002)
Avatar billede chapter Nybegynder
15. juli 2003 - 22:13 #5
Hvilke entries har du under control panel -> mail -> show profiles..
Prøv at tjekke alle opsætninger her og se om der er dubletter eller noget som ser mærkeligt ud
Avatar billede oletaft Nybegynder
15. juli 2003 - 22:15 #6
Outlook profilen er den eneste der står deri... :(

Jeg har prøvet mange ting, men intet virker..
Avatar billede chapter Nybegynder
15. juli 2003 - 22:38 #7
Hmm det lyder skummelt.. En drastisk mulig løsning kunne være, at eksporterer hele molevitten, slette din personal folder og opret en ny efterfulgt af en import.. Ud over det er jeg umiddelbart blank desværre..
Avatar billede oletaft Nybegynder
10. september 2006 - 09:09 #8
Har løst det