Avatar billede jesperhvem Nybegynder
10. december 2000 - 09:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Skabelon til Peter Plys side

Jeg står og mangler en skapelon til min side.

Eneste krav er at den skal have Peter Plys som tema og så skal der være plads, i en form for menu, til en del links til  undersider.

Jeg har i forvejen www.peter-plys.dk, der
kan du finde lidt materiale , men denne skabelon skal bruges til en anden Peter Plys side jeg er ved at lave.

Håber der er nogen af jer der kan lave en sådan skabelon !
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2000 - 09:57 #1
Flere Peter-Plys sider eller et helt andet emne?
Avatar billede steffen Nybegynder
10. december 2000 - 10:56 #2
Jeg synes Den helt uofficielle Rasmus Klump side er rigtigt sød - den kunne garanteret godt tjene til inspiration :-)

http://jake.dk/klump/
Avatar billede jesperhvem Nybegynder
10. december 2000 - 11:55 #3
Khader : Peter Plys side
Avatar billede bbs Nybegynder
10. december 2000 - 12:15 #4
jesperhvem>> Din side er ikke så flot i 800*600. Måske er det generelt, altså ligemeget hvilken opløsning man kører i. §=) *S*
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2000 - 12:23 #5
Hvad skulle formålet være og sprede emnet på flere sider?
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2000 - 18:41 #6
Hej Jesper

går denne skabelon til det samme som det redesign du skal have lavet, så kan jeg godt opbygge en skabelon til dig.
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2000 - 01:28 #7
He jeg har her i weekenden fået et lille tip fra min datter til et nyt emne omkring hjemmeside også med Peter Plys. Nærmere følger senere.
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2000 - 13:38 #8