Avatar billede game_tracker Nybegynder
14. juli 2003 - 22:57 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

lovligt i danmark

er det lovligt i dk http://www.absinth.com/links/vodka.html
Avatar billede blyno Praktikant
14. juli 2003 - 22:59 #1
Det er jeg ret overbevist om er ok !
Avatar billede blyno Praktikant
14. juli 2003 - 23:02 #2
Man kan f.eks købe denne herhjemme:

http://www.roskildeoel.dk/sites/oelogpriser_schweiz.html
Avatar billede kenp Novice
14. juli 2003 - 23:02 #3
Det tror jegikke det er!
Avatar billede blyno Praktikant
14. juli 2003 - 23:08 #4
Hamp er et ganske normalt landbrugsprodukt der kan bruges til mange ting. Bland andet til at give forskellige ting smag - som det er gjort her med en vodka og i den andet link med øl. Så jeg tror ikke at der kan blive nogle problemer med den.. Men det er selvfølgelig ikke en garanti.

Iøvrigt tak for pointet :-)
Avatar billede chalde Seniormester
14. juli 2003 - 23:08 #5
Der står ikke hvad indholdet af THC er, så det er ikke til at sige.
Mener at der en grænse (hvis ikke den hedder ingenting) for indholdet af THC før vodkaen eller ligende er ulovligt. Du ka jo købe hampereb, hampeslikkepinde hampe-you name it, lovligt, da indholdet af THC er minimalt, hvis ikke lig nul.

Men man kan vel finde ud af det, ved at søge lidt omkring "Cannabis sativa L" (frøet det er "brygget" på)
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2003 - 23:12 #6
Jeg kan så oplyse at da det er hampfrø er det ikke ulovligt. Det er kun de overjordiske dele af planten der er ulovlig, selvfølgelig på når ved industrihamp
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2003 - 23:14 #7
taget fra bekendtgørelsen nr. 698 af 31/8/1993:
Liste A:
1. Cannabis (hvorved forstås alle overjordiske dele af planter tilhørende slægten Cannabis, hvorfra harpiksen ikke er fjernet. Undtaget er dog frugter af hampeplanten (hampefrø) og hampetaver i isoleret tilstand).
Avatar billede chalde Seniormester
14. juli 2003 - 23:16 #8
Men jeg tror ikke det bliver billigt/nemt at få den fra USA til danmark.
Avatar billede connie Nybegynder
14. juli 2003 - 23:21 #9
Frøene i den pågældende drik er uden den euroforiserende virkning og derfor er der kun smagen af dem. Man kan købe dem ganske lovligt i DK, især om vinteren hvor de bliver solgt ganske billigt som fuglefrø i de fleste supermarkeder når de stakkels pipserere sulter.
Avatar billede Seedlab_Seedbank Nybegynder
03. marts 2014 - 01:55 #10
Hej Alle

Selvom det er en gammel tråd, så vil jeg lige svare alligevel.

Ja cannabis frø er lovlige, de er først ulovlige når du dyrker dem.

Få 10 % rabat på alle vare ved Seedlab Seedbank !
Rabatkode:Seedlab10

  Altid gratis fragt ved køb af marijuana frø for over 499 dkk.

Udover det kan du altid finde tilbud på billige skunk frø her:
http://seedlab.dk/tilbud-og-konkurrencer

Har du lyst til at læse mere eller dele din viden, så besøg Den Danske Cannabis Wiki her:
http://seedlab.dk/cannabis-information

    Venlig hilsen

  Daniel Ejsing - Seedlab Seedbank - http://seedlab.dk