Avatar billede therealcamelo Nybegynder
14. juli 2003 - 17:15 Der er 7 kommentarer

Internettet lukker pludseligt ned!

Hej!

Jeg har en TDC ADSL forbindelse, men regner ikke med, at det har noget med sagen at gøre. Mit problem ligger i, at når jeg går ind på bestemte sider, f.eks. ofir.dk og logger ind på min mail, så lukker browseren pludseligt ned! Det sker kun på enkelte sider, men det sker så også HELE tiden på disse sider! F.eks. også på inforsport.dk og mange andre sider... Ved ikke hvorfor dette sker og har prøvet at gøre en del ved det, men uden held! Håber der er nogen der har en løsning på mit problem...

Camelo...
Avatar billede minimo Nybegynder
14. juli 2003 - 17:27 #1
Uuuuuhhhuuuuuu.. *griner højlydt* Ej undskyld det er ikke pænt at grine.. troede kun det var min mors computer der var sårn og den har jeg virkelig ALDRIG kunne slippe af med.. Jeg kan ikke hjælpe dig med andet end bekræfte dig i at det er en håbløs fejl.. det eneste du kan gøre er at formatere og geninstallere Windows eller os hente den nyeste Explorer hvis du ikke allerede har den.
Avatar billede serverservice Praktikant
14. juli 2003 - 18:32 #2
Hvis du har 6.0 installeret skal du installere IESp1 - værsgo...
http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84
Avatar billede aovergaard Nybegynder
15. juli 2003 - 01:01 #3
Enig med dannyboyd. Der skal installere ServicePack til dit IE. Har du ikke IE 6 vil det være en rigtig god idé at opgradere til denne og derefter installere SP1. Det kan jo nemt tænkes at du ikke i forvejen har denne udgave af IE, og kan i så fald bør du nok køre en WindosUpdate hvor du så får tilbuddet om IE 6.0
Avatar billede therealcamelo Nybegynder
15. juli 2003 - 15:29 #4
Desværre har intet af det dér ^^ hjulpet... :( Kom gerne med flere muligheder, for jeg gider ik til at formatere skidtet ;)
Avatar billede jpvj Nybegynder
15. juli 2003 - 15:31 #5
OS?
Avatar billede fromsej Praktikant
15. juli 2003 - 15:31 #6
Jeg ville nok starte med at scanne for både virus og spyware, fejlen kan skyldes det.
http://www.spywarefri.dk/onlinevark.htm
X-block for Spyware
Panda for virus
Avatar billede therealcamelo Nybegynder
15. juli 2003 - 17:54 #7
Jeg kører i XP proff... Prøver lige det med spyware...