Avatar billede hyperactive Nybegynder
14. juli 2003 - 11:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Pinnacle Studio 8 crasher når jeg gemmer som Stream

Har lige investeret i Pinnacle Studio 8.5 - et fedt program umiddelbart og let at bruge.... Dog har jeg et stort problem, som jeg håber kan løses....

Problemet opstår når jeg vælger Make Movie og vælger Stream som format... Når jeg klikker Make Web File og vælger en filplacering, så får jeg fejlen:

Studio program file har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden.

Vælger jeg at gemme som en hvilken som helst anden filtype er der ingen problemer...

Jeg kører Windows XP Pro
Avatar billede mbfstudio Nybegynder
14. juli 2003 - 12:00 #1
har du valgt NT installationen?
Avatar billede Spotgun Seniormester
14. juli 2003 - 12:55 #2
Har du hentet sidste nye update fra Pinnacles hjemmeside?
Avatar billede hyperactive Nybegynder
14. juli 2003 - 13:02 #3
Jeg har ikke mulighed for at vælge NT Installation, og jeg har den seneste update
Avatar billede snz Nybegynder
15. juli 2003 - 21:02 #4
Jeg kan ikke hjælpe dig med dit problem, blot fortælle at Studio Dv version 8 er notorisk ustabilt, noget den seneste opdatering ikke har hjulpet meget på. Det chrasher fra tid til anden, tidslinien kan drive, audiofiler forsvinder, programmet bliver urimeligt langsomt hvis man arbejder med projekter, der varer over 30 min. Men bortset fra det har hyperactive ret i at det er et fedt program, der er forbilledligt let at gå til.
Avatar billede hyperactive Nybegynder
03. august 2003 - 12:51 #5
Lukker...