Avatar billede snot Nybegynder
14. juli 2003 - 11:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

USB-key Driver

hej;

Jeg sidder her med en maskine som skal være skabelon for 60 andre w98 klienter. Findes der ikke en metode hvorpå jeg kan installere en USB-key driver, som gør at alle keys for fremtiden vil virke når jeg stikker dem i USB-porten?

SNoT
Avatar billede henrikmoller Nybegynder
14. juli 2003 - 11:30 #1
Det burde være nogenlunde ligegyldigt hvilken driver du smider på. Tag en nyere som ikke har for mange funktioner til kryptering osv, så skulle det virke.

De er alle mig bekendt baseret på samme "USB mass storage" format, og det er derfor at man ikke behøver driver til ME, W2000 og XP.

MVH

Henrik
Avatar billede leif Seniormester
14. juli 2003 - 11:41 #2
Burde kunne bruge, men hvis du har nogen forskellige keys kan du jo prøve !!!

Men ellers kan folk vel selv lige smide den driver ind der skal bruges ???
Avatar billede snot Nybegynder
14. juli 2003 - 11:51 #3
>leif.. det er skoleelever så det tror jeg ikke...

>henrikmøller hvor finder jeg den du omtaler?
Avatar billede henrikmoller Nybegynder
14. juli 2003 - 12:01 #4
Avatar billede leif Seniormester
14. juli 2003 - 12:08 #5
snot -> Jeg var lige ved at sige hvor gamle er de ??? De fleste unge mennesker kan sagtens selv idag. Det er lige før min nevø på 6 selv ved hvordan han installere sine egne spil !!!
Avatar billede snot Nybegynder
14. juli 2003 - 13:32 #6
hehe.. mange af dem her er bange for musen! Seriøst.. folk har meget forskellige erfaring.

>henrikmoller. Har fået det til at virke med en key, tester en anden imorgen.

Tak for snakken!
Avatar billede henrikmoller Nybegynder
14. juli 2003 - 14:48 #7
takker