Avatar billede turbox Nybegynder
14. juli 2003 - 01:57 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

stifinder i hjemmeside

har en hjemmeside hvor jeg har lavet lidt pis på folk der kommer derind, de får vist deres C drev på siden, eller rettere de burde, problemet ligger i at det ikke er alle der kan se det, og kan ikke lige umidlbart lige finde en løsning på det, så nu får landets klogeste chancen ;-)

koden hedder :
<iframe src="file:c|/" height=350 width=90% marginwidth=0 marginheight=0 scrolling=no frameborder=0 vspace=2></iframe>

nogen gode ideer til hvordan alle kan se det ?
Avatar billede runeevers Nybegynder
14. juli 2003 - 02:29 #1
Har du nogen fællesnævner på dem der ikke kan se det? Er det fx deres browsertype, OS, netværkskonfiguration eller noget helt femte den er gal med?
Avatar billede turbox Nybegynder
14. juli 2003 - 02:32 #2
næææh..... det har jeg faktisk ikke, der er to indtil vidre der ikke kan se det, sidder selv med tre forskellige maskiner, to med XP og en med 98, og de to der ikke kan se det er oxo XP.... og jeg kan se det på alle mine maskiner...
har vendt og drejet det, men kan ikke finde fejlen.... sorry, men den er spændende...
Avatar billede squashguy Nybegynder
14. juli 2003 - 04:50 #3
Avatar billede hcichosz Praktikant
14. juli 2003 - 09:16 #4
<iframe src="file://c:">

mvh HC
Avatar billede keysersoze Guru
14. juli 2003 - 09:30 #5
<html>
<head>
<title>Untitled Document</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
</head>

<body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
<p>Is this yours ???</p>
<p><iframe src="C:\"width="100%" height="90%" ><br>
  </iframe ></p>
<p>Greetz MaXxX</p>
</body>
</html>
Avatar billede turbox Nybegynder
14. juli 2003 - 14:06 #6
kan se at både hcichosz og keysersoze er nået frem til det samme som jeg startede ud med, men det kan stadig ikke ses på de puttere, en kan ikke se andet end at det må være noget med ders puttere, så jeg acceptere begge svar og lukker spørgsmålet, der takkes herfra.....
MVH TurboX
Avatar billede hcichosz Praktikant
14. juli 2003 - 19:46 #7
du kan prøve at lave det uden iframe
Avatar billede hcichosz Praktikant
14. juli 2003 - 19:55 #8
prøv lige om de kan det her
<html>

<head>
<meta HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=windows-1252">
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0">
<meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document">
<title>Ny side 2</title>
</head>

<frameset cols="*,*">
  <frame name="venstre" src="file://c:">
  <frame name="højre" src="et eller andet.htm">
  <noframes>
  <body>

  <p>Denne Web-side bruger rammer, og din browser understøtter ikke rammer.</p>

  </body>
  </noframes>
</frameset>

</html>
vis de kan se det er det iframen det er galt med
Avatar billede turbox Nybegynder
14. juli 2003 - 21:22 #9
hcichosz >>> det er et godt forsøg, men det C drev for skal se er deres eget, og den kode du har lagt prøver på at vise serverens C drev, og det ender sq med en 404 forbidden du ;-)
men elers tak for førsøget :)
Avatar billede hcichosz Praktikant
15. juli 2003 - 07:13 #10
ja men jeg mente også de bare skulle teste den på deres computer for at teste om det er iframen det er galt med ;-)