Avatar billede xenofex Nybegynder
09. december 2000 - 22:59 Der er 15 kommentarer

Adobe Photoshop >>> WebDesign >>> Hjælp >>> TAK

Jeg har brug for hjælp til at lave et WebDesign, det skal være lidt modernet, med Kabler og meget mere!
Kan du hjælpe mig?
Avatar billede tommyf Nybegynder
09. december 2000 - 23:15 #1
Vil lige lave lidt reklame for www.prodic.dk så kan du nok snart selv :)
Avatar billede prodic Mester
10. december 2000 - 14:18 #2
Eller skriv evt. hvad du har brug for, så kan det være jeg laver nogle tutorials til dig. :-)

TommyF: Tak for reklamen.
Avatar billede xenofex Nybegynder
10. december 2000 - 14:28 #3
Prodic >>> Okay >>>

Siden skal bestå af en Menu og en undermenu

#  .........  < Undermenuen
.

^
M
E
N
U            # = Chart Tæller, plads til Tælleren

Menu\'en skal være i noget moderne design, foreksempel, noget metal og nogle indhug i metallet, så det ikke er kedeligt at se på!

UnderMenuen skal være i den samme stil, men ikke samme form, men det kan du nok selv finde ud af !

Mellem de 2 Menu\'er skal der være lidt kabler og andet, så det ikke er 2 ting der bare står der, men der skal være lidt sammenhæng i det!

Pladsen til Chart Tælleren er det samme igen, den skal jo ikke være så stor!
Men den kan du jo bruge som viderstilling af kablerne, fra de 2 menu\'en, så kan de blive ført derop i, og videre til UnderMenuen

Jeg håber du forstår mig, men kan du ikke sende et brev til min Email, for den tjekker jeg flere gange om dagen, den er mailto:Xenofexx@sol.dk

Desunden, rimelig fed side du har dig!
Avatar billede prodic Mester
10. december 2000 - 14:34 #4
hov hov. Jeg vil ikke lave det for dig. Men hvis du mangler nogle ting for at DU kan lave dit Hi-Tech Interface - så har jeg nu tilbudt at lave nogle tutorials til dig. Men såvidt jeg kan se på din beskrivelse så skulle det hele være der nu.
Men sig til hvis der mangler nogen.
Avatar billede xenofex Nybegynder
10. december 2000 - 14:45 #5
Prodic >>> Vil du da prøve at lave mig en Hi-Tech Menu Og UnderMenu?
Så skal jeg nok selv lave resten, men jeg har prøvet at lave sådan nogle før, men det kommer til at ligne noget mellem Bamse og Kylling og en Action Film!
Hvis du vil det, så skal jeg jo bare have .PSP filen, så jeg kan rette i det!
Avatar billede prodic Mester
10. december 2000 - 14:51 #6
Jeg vil gerne lave det for dig...hvis du vil betale prisen. :-) Og det er noget sjovere at lave det selv, det er så en opfordring til dig om selv at lave det.
Avatar billede xenofex Nybegynder
10. december 2000 - 15:06 #7
Ja, du kan sagtens sige at det er sjovere at lave det selv, når man ikke kan, kan du så ikke lave en toturial om, hvordan man laver en fed Hi-Tech menu?
Avatar billede prodic Mester
10. december 2000 - 15:09 #8
Jow, det er hurtigt overstået...man blander lidt fra alle de tutorials jeg har lavet, og samler dem i et stort billed. Dem slicer man så ud så det passer til sin html-kode. Ret nemt ikke?
Avatar billede xenofex Nybegynder
10. december 2000 - 15:12 #9
Jo, det siger vi bare =)
Jeg prøver mig lidt frem, kigger i dine toturials, og prøver at lave lidt =)
Ellers må jeg jo kontakte dig igen, men det finder vi nok ud af !!
Tak for hjælpen!
Avatar billede prodic Mester
10. december 2000 - 15:18 #10
Det skal du være velkommen til. Held og Lykke.
Avatar billede prodic Mester
29. december 2000 - 20:38 #11
Xenofex : Husk at lukke spørgsmålet hvis du har fået et brugbart svar.
Avatar billede xenofex Nybegynder
29. januar 2001 - 08:49 #12
Hvordan lukker man da spørgsmål ????
Avatar billede prodic Mester
29. januar 2001 - 10:02 #13
Du skal starte med at have nogle svar. Hvis der så er et svar du kan bruge, så skal du acceptere svaret. Nu gør jeg dette her til et svar. Hvis du mener jeg har besvaret dit spørgsmå, og du kan bruge svaret til noget, så accepterer du mit svar og dermed får jeg de point du har uddelt i dit spørgsmål.
Avatar billede prodic Mester
10. februar 2001 - 16:46 #14
Xenofex->HALLO!!!
Avatar billede prodic Mester
22. juni 2001 - 20:32 #15
Xenofex->Skal vi snart lukke og slukke dette spørgsmål?