Avatar billede absolute-cycling Nybegynder
13. juli 2003 - 19:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til et brugersystem søges!

Nogen der kan hjælpe med at lave et community (brugersystem) til en side, jeg vil gerne se et sted, I har lavet et før. Det skal indeholde, at man kan skrive mails til andre brugere, et forum og et pointsystem, så man får point for at maile og skrive i forummet! Crewet skal også kunne tage og give point. Håber nogen vil hjælpe!
absolute_cycling@yahoo.dk
Avatar billede cautoo Nybegynder
13. juli 2003 - 19:38 #1
hmm... jeg går ud fra at det er noget som du vil give penge for... tror ikk der er nogen som gider at lave det for points, men ville da lige opfriske en lille ting:
Det er tilladt at udlodde andre præmier end point for svar. Det kan være penge. I så fald må man ikke udlodde point. Det er brugernes eget ansvar at afgøre, om svarene er korrekte og betalingen gennemføres. Eksperten kan ikke drages til ansvar for hverken løsning eller betaling. Eksperten vil kun blande sig i spørgsmål, der handler om point.

Foresten jeg tror at det giver flere som svarer hvis du siger hvilket programmeringssprog du forventer det lavet i... eks: PHP, ASP, CGI (Perl), Java eller måske som program (VB, delphi eller c++)
Avatar billede locturian Nybegynder
13. juli 2003 - 21:54 #2
Hej!

Hvis det er noget du giver betaling for, kan du skrive mig en uddybende mail på loc@locturian.dk - Så er jeg sikker på at vi kan finde en løsning til dig
Avatar billede absolute-cycling Nybegynder
14. juli 2003 - 20:56 #3
Det de nu kan! Jeg er lidt ligeglad!
Avatar billede locturian Nybegynder
14. juli 2003 - 20:58 #4
Så smid mig en mail :)
Avatar billede md_craig Nybegynder
15. juli 2003 - 11:51 #5
"""Det de nu kan! Jeg er lidt ligeglad!"""

Hvad mener du lige med det ???
Hvis det var ang. Programeringssprog, ja så er det faktisk vigtigt at vide, en ting er at du måske er ligeglad med hvad der benyttes... men det er så lidt vigtigt at vide hvad der kan benyttes... det er jo fx ikke sikkert du kan benytte ASP og/eller PHP fx...

Find ud af det...

Jeg kan godt hjælpe. for en aftalt timeløn eller et fast beløb...
Desvære kan jeg ikke lige vise dig noget jeg har lavet, men jeg er ferm i ASP mm...

Kontakt mig, så finder vi ud af noget, med hvad og hvor meget det skal kunne osv...

www.designsalg.dk
Admin@it-links.dk
Avatar billede sanktp Nybegynder
05. august 2003 - 13:40 #6
www.tekstur.dk
Vi kan hjælpe, men desværre kun for cash.
Vi har tidligere lavet community-sitet/bloggen www.tilfldig.dk .
Avatar billede absolute-cycling Nybegynder
13. august 2003 - 17:20 #7
Nu har jeg fundet en anden, der vil!