Avatar billede phillips82 Nybegynder
13. juli 2003 - 18:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Billigere RAM end disse fra EDBpriser.dk?

Kan jeg finde nogle billigere RAM end disse? (som er de billigste på EDBpriser.dk)
Det skal være af samme type.

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1494717942
Avatar billede jpvj Nybegynder
13. juli 2003 - 18:08 #1
Det bliver nok svært.

Jeg handler jævlingt med distributørerne i DK, og jeg kan oplyse at priserne på EDBpriser er så lave, at jeg ofte betaler ca det samme i indkøb, som slutbrugerpriserne på edbpriser....

JP
Avatar billede minimo Nybegynder
13. juli 2003 - 18:08 #2
hmmm... SD? Nej tak.. Sys du måske burde overveje dig et nyt bundkort og nogle andre RAM.. du kan få Kingston 512 DDR PC3200 (400MHz) for 699 (1. Part) inde i forretningerne Labtech A/S Det er et godt køb og de render stærkt.. sys du bør overveje at skifte dit bundkort.. SD er gammelt.. skal selv ha skiftet og har ik planer om at købe flere SDRAM.. OG! Kingston er blandt de bedste mærker du overhovedet kan få inden for RAM så ja.. 823.- er mange penge for SD 3. Parts.. og hvis du skulle være i tvivl er Part sorteringen.. det vil sige at 3. Part er 3. sortering.

/out MinimO
Avatar billede dmcn Praktikant
13. juli 2003 - 18:10 #3
minimo : Det er ram til en laptop. ;)
Avatar billede jpvj Nybegynder
13. juli 2003 - 18:10 #4
Hvilken laptop?
Avatar billede minimo Nybegynder
13. juli 2003 - 18:12 #5
Howza.. Så er det mig som ik har kigget ordentligt efter.. nåede bare at konstatere at det var SDRAM.. :/
Avatar billede phillips82 Nybegynder
13. juli 2003 - 18:50 #6
Det er til en Macintosh iBook fra Apple.

www.apple.com/dk/ibook
Avatar billede proc Nybegynder
13. juli 2003 - 19:11 #7
Det finder du ikke billigere - og køb nu! (HVis de ellers stadig ken levere og ikke blot er bagud med opdateringen).
PC133-RAM er som udtalt ganske rigtigt på vej ud, og mest udtalt er det i de store størrelser og til notebooks.

RAM har i en periode været meget billigt, og er nu på vej op. Så du kan måske finde lige netop din blok en halvtredser billigere hengemt i et hjørne i en lille PC-biks. Men kun måske. Og mens du leder - måske forgæves - sælger SHG den sidste de kan skaffe fra deres leverandør til en anden kunde!
Ingen leverandører ville drømme om at lagerføre sådan noget, så det bliver altså bestillingsvare lige så snart den sidste blok hos den sidste leverandør er solgt.
Og det ser ud til at det er den du er ved at købe - så skynd dig. Vil du have den om et halvt år, koster den sikkert det dobbelte...

(De fire leverandører jeg normalt handler med, har alle ændret produktet til bestillingsvare en gang i foråret. Den billigste pris jeg kunne få var over en tusse - + moms!)
Avatar billede phillips82 Nybegynder
26. juli 2003 - 18:18 #8
Åbenbart ikke...
Avatar billede jpvj Nybegynder
28. juli 2003 - 11:41 #9
phillips82> Mon ikke lige du skulle tage og oprette et nyt spm, hvor du uddeler points???!

Hvis ikke til mig, så til proc (du kan jo bare bede ham om at lægge et svar).