Avatar billede charley78 Novice
13. juli 2003 - 16:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

program vil ikke installere

Jeg savner svar på, hvad der kan være galt med min pc, hvis og når jeg nu ikke kan installere et program.
Jeg har installeret mange andre programmer på samme pc, den er splinterny, der er masser af plads.
Det drejer sig om Maya og installationen slutter gang på gang, før den rigtigt kommer igang.
Teksten på popup'en lyder få sekunder efter at instalationen har sat igang:
The wizard was interrupted before Maya 4,5 could be completely installed.
Your system has not been modified. To complete installation at another time, please run setup again.

Hvis jeg forudsætter at cd'en ikke fejler noget, hvad kan da være galt med computeren, og hvordan kan jeg løse problemet?
Avatar billede ebe Praktikant
13. juli 2003 - 20:19 #1
Der burde være garanti på cd-en! Programmet koster jo 16.000.- kr.  *lol*
Avatar billede omit Nybegynder
14. juli 2003 - 13:36 #2
Hvilket operativsystem har du ?
Du kan kun bruge Windows 2000 og XP Professional
Avatar billede charley78 Novice
14. juli 2003 - 13:37 #3
jeg har 2000!
Avatar billede omit Nybegynder
14. juli 2003 - 13:59 #4
Du har har hardware og software der oveholder det følgende ?
Computer Models
Maya 4.5 is qualified on Intel Pentium II, Pentium III and Pentium 4 and AMD Athlon processors in the following systems with any of the graphics adaptors listed in the graphics card table using the specified driver on Windows XP Professional or Windows 2000 Professional with Service Pack 2. Note, we are unable to qualify all graphics cards on all operating systems. Maya is NOT qualified to run on Windows NT 4.0 or the Windows NT Terminal Server.

Hvis det er ok, er de eneste muligheder jeg kender noget med afbrudte forbindelser til printere eller at du har en defekt CD. Hvis du har en brænder i din PC kan du prøve at installere derfra.
Avatar billede charley78 Novice
26. august 2003 - 17:53 #5
jaså...!