Avatar billede daywalker123 Nybegynder
09. december 2000 - 20:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor kører mit internet så langsomt?

Jeg har lige investeret i en 600 MHz bærbar med 128 MBram i.... 16 MB ati rage graffikkort..
der lå win ME på...

men mit internet kører ENORMT langsomt, hvorfor??

selv bare en hjemmeside på min harddisk tager lang tid at loade!

Venlig Hilsen Daywalker123
Avatar billede john Nybegynder
09. december 2000 - 21:08 #1
Hvilken internetforbindelse har du?
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
09. december 2000 - 21:16 #2
jeg har en 64 Kbit ISDN forbindelse.... det kører fint på min stationære....som er en 600 MHz med 128 MBram
Avatar billede repsac Nybegynder
09. december 2000 - 21:21 #3
Den kan du teste på:
[http://speedtest.mybc.com/]
Hvis din forbindelse er langsom så er det jo selvsagt derfor.
Har du installeret din browser efter installationen?
- nå nej ... det ved du vel ikke.
Men så prøv at reinstallere din browser! - jeg har før hørt at Win.ME har problemer med browsere der er installeret \'bagefter\'.
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
09. december 2000 - 21:26 #4
jo tak for jeres interesse... men jeg har et andet problem med hensyn til Ineternet explorer
se http://www.eksperten.dk/spm/37565
jeg har allerede reinstalleret IE 2 gange... men jeg har ikke IE 5.5 kun IE 5.0... virker det på win ME?
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
09. december 2000 - 22:01 #5
Boys and girls

stadig ikke nogen forklaring på hvorfor mit internet kører langsomt!

er der ingen der vil have point mere?
Avatar billede ster Nybegynder
10. december 2000 - 09:03 #6
Jo men det er da galt indviklet :-)
Avatar billede stigers Juniormester
11. december 2000 - 12:11 #7
Har du opdateret din browser fornylig??? Hvis ja er løsningen simpel: afinstaller den nye og gendan den gamle! havde samme problem fornylig.
Avatar billede stigers Juniormester
11. december 2000 - 12:12 #8
og det er ikke helt nok at sige at du har ver. 5.5. Det er tallene bagefter det kommer an på!
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
12. december 2000 - 00:20 #9
Ok ok.... det må så være et svar til stigers...