Avatar billede daywalker123 Nybegynder
09. december 2000 - 20:15 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP! explorer har medført en fejl i <ukendt> - explorer lukkes

Hej alle

jeg var igang med at installere det der hjemmenetværk man kan lave på win ME...
jeg oprettede en diskette og tog den over og installerede den på min anden pc... det fungerede, men nu var min egen pc med win ME fucked.

hver gang jeg starter den op kommer denne fejlmeddelelse:

explorer har medført en fejl i <ukendt> - explorer lukkes

hver gang jeg trykker \"luk\" så kommer meddelelsen igen.

nogen der har en ide til hvad det kan skyldes?

Venlig Hilsen Daywalker123

Avatar billede kondisko Nybegynder
09. december 2000 - 21:16 #1
Har du lagt explorer ind igen
det kan skyldes at den har slette en fil da den oprettet en disk og smed filer ned på den ..???
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
09. december 2000 - 21:23 #2
hmm det kan være sket... men hvor skulle jeg få IE 5.5 fra?

jeg har kun IE 5.0
Avatar billede stigers Juniormester
09. december 2000 - 21:47 #3
WRONG!!! Hvis du kører winMe på din computer har du også IE 5.5 ver. 5.50.4134.0100 Og der findes en patch der opgraderer den til en nyere men den fik mit internet til at blive laaaaangsooomt.....
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
09. december 2000 - 21:55 #4
ja jeg startede med IE 5.5 men det gik meeeeeget langsomt så jeg prøvede at installere en anden browser, men den fuckede min pc.

derfor installerede jeg IE 5.0 som jeg har liggende på en cd-rom.---

Men hvordan løser jeg mit problem???

Avatar billede daywalker123 Nybegynder
09. december 2000 - 21:57 #5
Ville det være en mulighed at formatere mit C drev og installere win ME igen??

Avatar billede stigers Juniormester
09. december 2000 - 22:01 #6
IE 5.0 er ikke kompatibel m. WinMe så ja: format c: - desværre!
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
09. december 2000 - 22:03 #7
æv æv æv....

men kan jeg det?

når jeg har formateret... skal heg så bare indsætte win ME cd-rommen igen og så bare installere?

virker det?

stigers du kan få pointene hvis du skriver et svar til mig!! =)

Avatar billede daywalker123 Nybegynder
09. december 2000 - 22:05 #8
hvis du er interesseret i point...?
Avatar billede stigers Juniormester
09. december 2000 - 22:11 #9
Er det orig. cd-rom og understøtter din bios boot på cd-rom??? Hvis ja til det hele kan du installere oveni den eksisterende winMe og derved undgå formateringen. Skulle virke da installationen så vil erstatte de ældre filer ( IE 5.0) med de nye (IE 5.5). PRØV DET - DET ER DET SIKRESTE!!! OG PC VIRKER STADIG BAGEFTER...!!!
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
09. december 2000 - 22:13 #10
Jeg har prøvet at gøre det der... den retter ikke fejlen.... nu formatere jeg og installere igen...

tak for hjælpen og god jul
Avatar billede stigers Juniormester
09. december 2000 - 22:19 #11
I lige måde og skulle det være em anden gang ;-)
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
09. december 2000 - 22:22 #12
Jo tak er du på ICQ?
Avatar billede stigers Juniormester
09. december 2000 - 22:26 #13
nej venze :-) hygge er nødt til at smutte baby vågner snart (8 uger i dag)
Avatar billede radisen Nybegynder
18. december 2000 - 23:28 #14
Er der nogen der har prøvet nyeste version af Netscape sammen med ME....sommetider løser det faktisk problemer at skifte..

Radisen