Avatar billede cyberlock Nybegynder
12. juli 2003 - 18:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Cisco 677 Router

hejsa er det muligt at der kan forkomme Virus i cicso 677 router systemet fra cybercity

nu har jeg format alle mine computer og jeg når også lige at install windows. og et virus program. så¨er jeg andgrebet igen. og jeg kan ik finde den andre steder på netværket.

så jeg sad og overvejet om det muligt kunne ligge i router systemt..

mvh GilmoRe

P.S. hvis dette tilfælde skulle være muligt. så evt hjælp til at få det fjernet.
Avatar billede ppr Nybegynder
13. juli 2003 - 14:11 #1
Prøv at opdatere din routers software...
Avatar billede lardy Nybegynder
26. juli 2003 - 01:36 #2
Der kan ikke fremkomme en virus i CBOS. Du kan evt prøve at nulstille din router. Har du brug for guide er der en på: http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl/adsl_udstyr/cisco_677/manuel_installation/ og opgradering af cbos : http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl/adsl_udstyr/cisco_677/opgrader_cbos/ - mangler du yderligere hjælp så bare skriv.
Avatar billede lardy Nybegynder
26. juli 2003 - 01:36 #3
det var et svar :)