Avatar billede dah Nybegynder
12. juli 2003 - 17:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Radeon 9500 pro

jeg har lige købt et radeon 9500 pro, men efter jeg har fået det, så når jeg har spillet i en time ca, så enten slukker min com eller genstarter, hvis jeg bare er på internet eller stener på irc, så kan den køre lige så længe den vil, først troede jeg det var en ram fejl men har lige prøvet med en anden ram block og stadigvæk det samme, er det fordi mine diske bliver for varme? eller mit grafik kort som der er en fejl i ram?

com spec :

p4 n 2,4ghz
1gb 2700 ram
soltek sl-85erv bundkort
Sapphire Radeon 9500 Pro
windows xp med sp1.
Avatar billede linkmaster Nybegynder
12. juli 2003 - 17:43 #1
Jge tror nok at du skulle prøve at sætte en køler eller 2 ind i kabinetet..!
M.V.H Linkmaster
Avatar billede dah Nybegynder
12. juli 2003 - 17:45 #2
hov glemte lige noget, kan det være fordi jeg kun har en 300 watt psu?

med hensyn til det med køler, så prøver jeg lige.
Avatar billede dah Nybegynder
12. juli 2003 - 19:30 #3
har lagt en køler på grafik kortet og ved harddiskende. ser ud til at virke indtil videre. så du har point :D
Avatar billede linkmaster Nybegynder
13. juli 2003 - 14:50 #4
mange tak har jeg fået de point ?
og hvordan giver man point til andre ?
Avatar billede dah Nybegynder
13. juli 2003 - 17:47 #5
ved at de hjælper dig lige som du lige har hjulpet mig.