Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
12. juli 2003 - 16:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Billeder fra digital kamera til sony ericsson

Min kæreste vil gerne have billeder på sin mobil. Er der et program som laver alm billeder om til billedbeskeder og så sender dem til nummeret? Det er også en mulighed og overføre dem via ir port på den bærbare hvis det andet ikke virker.
Avatar billede boha03 Nybegynder
12. juli 2003 - 16:42 #1
jeg ved ikke om jeg må sige det da siden tar pengen for at lave fotoet
Avatar billede boha03 Nybegynder
12. juli 2003 - 16:42 #2
men jeg prøver så må jeg tag ballen http://www.smsas.com/standard/mitbillede.asp?intuserid=131
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
12. juli 2003 - 16:46 #3
jeg vil ikke betale penge for det. Jeg vil gerne have et program til selv og gøre det. vil gerne betale for programmet hvis det er til en rimelig penge.
Avatar billede boha03 Nybegynder
12. juli 2003 - 16:47 #4
det ved jeg slet ikke om det er lavet men det må det da være siden de har lavet telefoner der kan ha foto mms
Avatar billede boha03 Nybegynder
12. juli 2003 - 16:48 #5
jeg skal se hvad jeg kan finde
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
12. juli 2003 - 16:52 #6
det er der nok et sted. Spørgsmålet er bare om man skal give 20000 for et sådant program.
Avatar billede sweepy Nybegynder
31. juli 2003 - 02:11 #7
Du skal da bruge det program som sonyericsson tilbyder gratis. Det kan præcis det du mangler. Jeg bruger selv bluetooth til at overføre med og det går helt smertefrit.

Kig ind på www.sonyericsson.com/dk og vælg produkter og find den telefon du har. Vælg derefter support og derinde vil du kunne finde download af Sony Ericsson Image Editor 1.5.1.