Avatar billede h-w.dk Nybegynder
12. juli 2003 - 12:18 Der er 11 kommentarer

Taske til bærbar!

Hvor for jeg fat i en taske til min bærbar?? Det er til en Acer travelmate, og der skal kunne være lidt tilbehør i tasken ud over computeren. Please help me....

Og det skal helst være så billigt som muligt!
Avatar billede blueberry1337 Nybegynder
12. juli 2003 - 12:22 #1
Avatar billede blueberry1337 Nybegynder
12. juli 2003 - 12:23 #2
http://www.computersalg.com/produkt.html?varenummer=906030&gruppe=5 den er rigtig god! kender mange der har den!, holdbar siger de!
Avatar billede h-w.dk Nybegynder
12. juli 2003 - 12:27 #3
hmm, jeg kunne godt tænke mig noget der var lidt billigere.....
Avatar billede blueberry1337 Nybegynder
12. juli 2003 - 12:32 #4
ok.. man tasker til bærbar er dyre. men så holder de også.. det skal jo holde de 3-4 kg hvad ens bærbar nu vejer!
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
12. juli 2003 - 18:10 #5
Hvor stor skal den være eller hvor stor er den bærbare der skal være deri?
Jeg har evt. en der aldrig har været i brug
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juli 2003 - 19:49 #6
Vælg targus tasker - fornuftige priser + livstidsgaranti :)

fås på www.computersalg.dk
Avatar billede jones_net Nybegynder
14. juli 2003 - 13:21 #8
Smut ned i Merlin, Fona, Neye (taskeforretning) og andre stedr, som sælger tasker og find den du gerne vil have.

Find prisen på Nettet, og hvis der er stor for skel så køb den på Nettet, eller tilbyd at købe den i forretningen til samme pris.

Det er svært at bedømme en taske ud fra et billede på Nettet!!

/J
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. juli 2003 - 19:07 #9
Husk bare at købe Targus - der er livstidsgaranti på :)
Avatar billede s-rasmussen Nybegynder
13. november 2003 - 15:01 #10
Køb den i Harald Nyborg www.harald-nyborg.dk den har bestillingsnr. 6144 koster kun 129.00
Avatar billede jones_net Nybegynder
13. november 2003 - 15:25 #11
hvad så - har du fået købt noget?

/J