Avatar billede nobody_988 Nybegynder
12. juli 2003 - 07:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvorfor genstarter min computer??

Jeg har lige købt en 2500+ (barton) den har en FSB 333 men nu er det som om at jeg har overclocket mit grafikkort da jeg har sat den til at kører 2500+ for hver gang jeg spiller et spil eller prøver en 3D mark test så genstarter computeren når den skal trække noget 3D grafik.. hvis der er en der ved hvad problemet måske er så vil jeg meget gerne vide det da jeg snart er træt af det...
Avatar billede bredker Nybegynder
12. juli 2003 - 07:53 #1
kontrolpanel>>system>>avanceret>>start og genoprettelse
fjern fluebenet ved "genstart automatisk "
Avatar billede bredker Nybegynder
12. juli 2003 - 08:08 #2
husk lige at lukke dette spm , det er ret gammelt
http://www.eksperten.dk/spm/297711
Avatar billede superanden Nybegynder
12. juli 2003 - 08:22 #3
prøv at opdater grafikkort driveren til den nyeste
Avatar billede superanden Nybegynder
12. juli 2003 - 08:28 #4
ellers prøv at søg lidt på eksperten. der er mindst 1 spm omkring dit problem der bliver oprettet hver dag .!
Avatar billede peet-49 Novice
12. juli 2003 - 09:22 #5
Det kan også være rammene, der er problemet, hvis de automatisk bliver hævet i FSB, kan de ikke følge med, hvis du ikke kører med PC2700