Avatar billede raggie Nybegynder
12. juli 2003 - 03:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Et underlig spørgsmål

Jeg søger et program (ikke en virus,) der kan "hamre" en masse taster ned. Et program, hvor jeg selv kan vælge hvilke taster jeg ønsker hamret ned, og i et enormt hurtigt tempo.

Hvorfor??? - fordi jeg har et spil, hvor det gælder om at spille et instrument rigtigt, men der er så mange toner, så jeg ikke kan nå at trykke tasterne på tastaturet ned.

Jeg ved det findes, da der er lavet så mange underlige programmer i verden, men jeg ved ikke hvor. Det er her jeg ønsker hjælp fra jer andre eksperter.

Krav: Det skal kunne køre på Windows XP, og det skal opfylde kravene der er skrevet længere oppe i teksten. Det skal som skrevet være rigtigt hurtigt, men heller ikke så hurtigt så at pc'en går i stå. En mulighed for at ændre tempoet ville også være at foretrække. Det skal også være muligt at vælge start og stop i programmet.

- raggie -
Avatar billede hermandsen Juniormester
12. juli 2003 - 04:10 #1
Søg efter EZ Macros, den er ret okay!! :)

//hermandsen
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juli 2003 - 08:55 #2
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=raggie&option=24

Ville ønske du Raggie ville bruge et par minutter til at gennem gå dine gamle tråde og give lidt feedback i dem eller lukke dem! :-)

Håber på god feedback fra dig

Mvh Lrd
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juli 2003 - 09:49 #3
tror også at EZ macros er løsningen :)
Avatar billede blueberry1337 Nybegynder
12. juli 2003 - 10:43 #4
Avatar billede raggie Nybegynder
12. juli 2003 - 13:46 #5
lrd - De er nu lukket. Jeg mente ikke jeg havde så mange spørgsmål åben.

hermandsen - Jeg har prøvet programmet lidt, men ikke ret meget. Jeg skal nok kigge på det senere i dag, men jeg skal lave en computer for en idag, så det varer lidt før du/ I får feedback. Jeg regner med at det bliver i aften.
Avatar billede raggie Nybegynder
12. juli 2003 - 20:28 #6
Hej igen.

Jeg har nu installeret programmet, og jeg vil ikke udelukke at det vil kunne fungere. Jeg skal have lavet en remse der gør at de bliver presset ned nøjagtig, når jeg ønsker det. Det skal være 100% præcist, da jeg føler at spillet er umuligt at gennemføre. Jeg skal kun bruge tasterne "F" og "J".

Hvordan opretter jeg sådan en remse?
Plus at pauserne mellem hver tone/tast er forskellige i længde.
Avatar billede raggie Nybegynder
14. juli 2003 - 15:45 #7
Jeg tror ikke at det kan lade sig gøre, og der er åbenbart ingen der svarer, så jeg lukker spørgsmålet.